fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': "העונה הליגה מטורפת לחלוטין"

זה מה שאמר מאמנה של עירוני קרית אתא, עודד קוטר, אחרי ההפסד הביתי של קבוצתו 2:0 להפועל בית שאן. שבוע אחרי שקוטר וקבוצתו ניצחו בעראבה 1:5, ואחרי שאותה עראבה ניצחה את מכבי דלית אל כרמל, קוטר צודק
אביב מלכה
אחד המשוחררים. אביב מלכה
החטיא פעמיים. אדם וייר
החטיא פעמיים. אדם וייר (צילומים: איסר רביץ)

אחרי הניצחון הגדול במשחק החשוב נגד אחווה עראבה חזרה בשישי שעבר עירוני קרית אתא למגרשה הביתי למשחק נגד הפועל בית שאן. כולם בקבוצה קיוו להמשיך במומנטום, כדי לברוח מהתחתית הבוערת, אבל גם לבית שאן היו תוכניות, שלא עמדו בקנה אחד עם התוכניות של קרית אתא. בסיום בית שאן ניצחה 0:2 והיא חזק בתמונת המאבק לפלייאוף העליון. אתא לא עלתה מסונוורת מהניצחון הגדול שבוע קודם, כולם בקבוצה ידעו מה חשיבות המשחק וידעו גם שבית שאן היא קבוצה מסוכנת, בעיקר בחלק ההתקפי.

חניכיו של עודד קוטר תקפו והגיעו למצבים, אך סבלו הפעם מהחמצות, חלקן מסמרות שיער. אדם וייר החטיא פעמיים, אביב מלכה החטיא ממצב, שעד עכשיו גם הוא עצמו לא מבין איך. זה קרה אחרי שבעיטה של הקפטן יוחאי כהן נהדפה מהמשקוף לעברו של אביב, הוא נגח מול שער חשוף ממטרים ספורים החוצה. גם החלוץ יקי ויצמן בעט החוצה מול שער ריק.

החמצה מסמרת שיער. אביב מלכה
החמצה מסמרת שיער. אביב מלכה

איך אומרת הקלישאה הידועה? 'כשלא מבקיעים סופגים. זה מה שקרה אחרי שעה של משחק ללא שערים. בית שאן עקצה. שתי עקיצות מאוד כואבות שהותירו את קרית אתא ללא נקודות. קוטר סיכם את המשחק: "הליגה העונה מטורפת לגמרי, אני לא מבין איך עראבה ניצחה בדלית אל כרמל ואיך כפר סבא לא ניצחה את כרמיאל. צפוי לנו היום משחק קשה מאוד בטבריה".

ביום שישי בשעה 14:15 תשחק אתא בחוץ נגד עירוני טבריה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות