fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יעקב פרץ מציל את הכדורעף באתא

לא תאמינו, אחרי שמועדון הפאר של הכדורעף הישראלי היה בדרך לאדמה, בתוך ארון סגור, ראש העיר הורה לעצור את התהליך. קבוצת נשים תמשיך להתקיים, לגבי הגברים, יש סימן שאלה גדול. שתי זרות הגיעו השבוע לארץ
הכל תלוי בהחלטת ראש העיר. יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל
"לא מפירים את החלטות ראש העיר". יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל
הכל תלוי בהחלטת ראש העיר. יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל
"לא מפירים את החלטות ראש העיר". יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל

במהלך החודשים האחרונים מחלקת הכדורעף של הפועל עירוני קרית אתא התפרקה למעשה. יו"ר העמותה, יעקב טאוב, טען כי את קבוצת הנשים הוא נאלץ לסגור בגלל שאין שחקניות ואת קבוצת הגברים הוא סגר כי אין מספיק כסף להחזיק שתי קבוצות ולכן אין הצדקה להחזיק גם קבוצת גברים. בשבועות האחרונים החלו אנשי כדורעף בקריה והורים לשחקני פרוייקט 'אבי פייגנבאום', להפעיל לחצים על ראש העיר, יעקב פרץ, על מנת למנוע את סגירת המועדון. זה עזר, פרץ הורה לטאוב למצוא דרך להפעיל את המחלקה.

"ראש העיר הורה לפתוח את המחלקה, לא מפרים את החלטות ראש העיר, הוא בעל הבית והוא מחליט", הודה השבוע טאוב בגילוי לב. מאז שפרץ הורה לו לפתוח את המחלקה מחדש דאג טאוב להביא לארץ שתי שחקניות זרות מרוסיה – מרינה פיליסנקו ואנה פרגינה, שהצטרפו בינתיים לאימוני הקבוצה, שחקנית זרה שלישית תגיע על פי החלטת המאמן ג'ניה ליפשין, אחרי שיתרשם מהיכולת של השתיים.

בנוסף הוחתמו הותיקות טטיאנה סמירנובה ואנה פרחי, הראשונה שיחקה בעבר באתא שנים רבות, השנייה שיחקה בקבוצה בעונה שעברה. בנוסף הוחתמו: דניאל שפירא, זוהר שושן מהפועל כפר סבא, ולובנה אגבריה, ששיחקה בק.ק. תל אביב. אל אלה יצטרפו מספר שחקניות צעירות מנבחרת בית ספר רוגוזין. אדוה דינובר אמורה להשיב לטאוב במהלך סוף השבוע לגבי ההחלטה להצטרף לקבוצה. בנוסף נעשים מאמצים להקים קבוצת גברים שתשחק בליגה השנייה. שחקן העבר של הקבוצה גיא הולצמן לקח על עצמו את המשימה להקים קבוצה, הוא עצמו אמור לשמש בתפקיד מאמן שחקן, אך ספק אם הוא יצליח במשימה. בנוסף לקבוצות הבוגרים אמורות להמשיך לפעול קבוצות הנערים והנערות וקלאב 10.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות