fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה יהיה מקום בילוי אטרקטיבי לכל המשפחה"

בתחילת השנה הבאה ייפתח בצומת קרית אתא המתחם המסחרי I WAY שישתרע על 22 אלף מ"ר בשלושה מפלסים. מנכ"ל המתחם, אלי ברגה: "החזון שלי הוא שכאשר המשפחה תעשה קניות, היא תשים את הילד בג'ימבורי"
פתוח בכל ימות השבוע, כולל שבתות. מתחם I WAY (הדמיית מחשב)
לא נתחרה בביג. ברגה (צילום: יח"צ)
לא נתחרה בביג. ברגה (צילום: יח"צ)

לאחר ששימש בהצלחה במשך 12 שנים סמנכ"ל השיווק של חברת המוזיאונים בחיפה, מונה אלי ברגה, תושב קרית ביאליק, בן 48, נשוי פלוס שלושה ילדים, למנכ"ל מתחם I WAY בצומת קרית אתא, שייפתח לקהל הרחב בתחילת השנה הבאה. ברגה: "המטרה המרכזית שלי היא להפוך את I WAY למקום בילוי אטרקטיבי לכל המשפחה".

I WAY הוא מתחם מסחרי הכולל 22 אלף מ"ר בשלושה מפלסים, עם חנייה צמודה בכל מפלס ותמהיל מגוון של חנויות מותגים, מסעדות ובתי קפה. המתחם הוקם באזור החדש של צומת קרית אתא, במטרה להוות מרכז עסקים ראשי של האזור, מתוך ידיעה שמרכז הכובד של הקריות יעבור לאזור הדרומי.

"בין השאר יהיה לנו את הלונה-גרנד, שהינו פארק שעשועים גדול, ג'ימבורי שישתרע על שטח של 600 מ"ר, חנות ממתקים, חנות "הפיראט האדום", סטודיו C וחנות לרהיטי ילדים. החזון שלי הוא שכאשר המשפחה תעשה קניות, היא תשים את הילד בג'ימבורי או בחנות אחרת שמיועדת לילדים. לא נהיה עוד מרכז מסחרי פשוט, אלא מרכז בילוי ומסחר ברמה הגבוהה ביותר", אומר ברגה, ששימש בעבר גם כיו"ר ועדת השיווק של איגוד המוזיאונים בארץ ובחו"ל.

ברגה מדגיש גם, כי I WAY, לא מתכוון להתחרות עם מרכז ביג הסמוך, אלא להוות עבורו השלמה, והוסיף כי המקום יהיה פתוח בכל ימות השבוע, כולל שבתות.

העוגן של המתחם צפוי להיות "סטופ-מרקט" – סופרמרקט שישתרע על שטח של כ-4000 מ"ר. כמו כן תהיה בלב המתחם קומת משרדים שתשתרע על 3000 מ"ר.

המתחם מוקם מרחק הליכה מחנות איקאה ובעורק מרכזי במפרץ חיפה, עם נגישות מקסימאלית למטרונית ולכלי תחבורה נוספים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר www.i-way.co.il

פתוח בכל ימות השבוע, כולל שבתות. מתחם I WAY (הדמיית מחשב)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות