fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואני רק רציתי לשיר

היא הייתה באודישנים רבים ולא התקבלה, אבל אז הגיע האודישן של "אקס פקטור", ולא רק שהתקבלה, היא ניצחה, ובגדול. דניאל יפה, פעם ילדה טובה קרית אתא, על האהבה הענקית למוזיקה, על ההורים שתמיד פרגנו, על המורה ביסודי שמאוד האמינה בה ועל האהבה הגדולה לקריות. " זה הבית מבחינתי, כאן גדלתי ותמיד כיף לחזור לכאן"
בסוף נצחה. דניאל יפה (צילום: יח"צ)
בסוף נצחה. דניאל יפה (צילום: יח"צ)

לפני כשבועיים שודר פרק הסיום של "אקס פקטור" והזוכה שהוכרזה היא דניאל יפה, 27, מקרית אתא. נכון, יפה כבר לא מתגוררת בקרית אתא, היא עברה לפני מספר חודשים לתל אביב, אך משפחתה עדיין מתגוררת בקרית אתא ויפה נחשבת לאחת מההצלחות, שלנו, הקרייתים.

היא נולדה להורים אבי ומוניק, בת זקונים אחרי אלינור יפה בכר, 34, ואפרת אזרד, 44. "הייתי ילדה בוגרת", היא מספרת, "ילדה שיודעת מה היא רוצה לעשות כשתהיה גדולה – זמרת. הייתי ילדה מאד שובבה, כמו כל ילד מאושר עם משפחה אוהבת ותומכת. הייתי שרה למשפחה שלי ולקרובים כל הזמן, בכל סיטואציה, הייתי תופסת איזה מסרק ומתחילה לשיר. המשפחה שלי פרגנה לי תמיד, נתנו לי ביטחון והרגשה שאני צריכה לעשות מה שאני אוהבת וחולמת".

לדבריה, אמה היא זמרת ענקית שמעולם לא עשתה דבר עם הקול שלה וכנראה רצתה להגשים את שאיפותיה דרך בת הזקונים שלה. "אמא שלי זמרת מבוזבזת, שאף פעם לא עשתה עם השירה שלה. אותי היא תמיד דחפה אותי לנסות, להעז ולא לוותר. עכשיו, כזוכה של אקס פקטור, אני מרגישה שהגשמתי את החלום של שתינו. אבא שלי גם תמיד תמך בי, הוא אבא מדהים, הוא תמיד מתרגש כשאני שרה ובוכה עד דמעות. לא משנה מה אני שרה הוא פשוט מתרגש.

"האחיות שלי הן המעריצות מספר 1. אין מקום שהן לא מגיעות איתי ותומכות בי. הן החברות הכי טובות שלי. הרבה פעמים, כשהייתי נוסעת עם ההורים שלי במכונית, הייתי יושבת בספסל האחורי ופשוט שרה בקולי קולות בתקווה שמישהו בכלי הרכב הסמוכים יהיה איזה צייד כישרונות ויגיד לנו: 'תעצרו את הרכב, זאת נראית לי מישהי שתהיה זמרת גדולה'. איכשהו תמיד חלמתי וקיוויתי שזה יקרה".

היא הייתה רק בת 3, כשאמה שכנעה אותה להשתתף בתחרות שירה. "נסענו לבית מלון באילת והייתה תחרות של כישרונות צעירים. אמא שלי האיצה בי לעלות על הבמה ולשיר, אז עליתי. שרתי את השיר "מיכאל/דניאל" וכמובן שכבר אז נדבקתי למיקרופון ולא עזבתי אותו".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "הד הקריות".

בסוף נצחה. דניאל יפה (צילום: יח"צ)
בסוף נצחה. דניאל יפה (צילום: יח"צ)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות