fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסימופניה החמישית של אתא

זה לא מקרה. שבוע אחר שבוע קבוצת הכדורסל של עירוני קרית אתא נותנת בראש ליריבותיה. אחרי ארבעה נצחונות רצופים זכתה אתא בניצחון חמישי רצוף בחוץ על הפועל מגדל העמק, ואיזו סימפוניה זו הייתה, בניצוחו של המאסטרו זיו ברתנא - 100:67. קצת נחת ליו"ר המיתולוגי של המועדון
קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא לוהטת, מה זה לוהטת, יותר מהשמש. ביום שלישי, יממה אחרי שהיו"ר המיתולוגי של הקבוצה נפתלי בנטוב עבר טרגדיה קשה, יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק. אתא התייצבה למשחק עם רצף נהדר של ארבעה ניצחונות מאוד משכנעים. בסיבוב הקודם היא נוצחה בביתה על ידי מגדל העמק בפער דו ספרתי: 80:66. על הנייר נראה כי מחכה לה משחק קשה במגדל העמק, אבל אתא של התקופה האחרונה לא דומה כלל לאתא של תחילת העונה. כבר מהשנייה הראשונה השתלטה אתא על המשחק, מבלי לתת שום צ'אנס למקומיים להרים את הראש מעל המים. בתום הסימפוניה הנפלאה, בניצוחו של המאסטרו, זיו ברתנא, נרשם על הלוח מספר עגול – 100 לקרית אתא 67 למגדל העמק.

קרית אתא כדורסל. צילום: דורון גולן
13 נקודות מהספל. תומר יוסף (צילום: דורון גולן)

ברבע הראשון סר פוינטר הבהיר מראש מי בעל הבית במגרש. הסקורר הנפלא קלע 16 נקודות והיה בלתי ניתן לעצירה. בתום הרבע אתא הובילה 22:14, אבל הבליץ הראשון החל ברבע השני, שהסתיים בניצחון של אתא 31:21, ובתום המחצית הראשונה כבר היה ברור מי תנצח – אתא הובילה 53:35. הרבע השלישי היה מינורי, אבל גם בו אתא ניצחה 22:16, ועלתה ליתרון 75:51 בתום הרבע. ואז החל הרבע הרביעי, עם רוב שחקני הספסל, ולא זו בלבד שהפער לא צומק, אלא שאתא עשתה ריצה מטורפת של 18:2 בתוך חמש דקות ועלתה ליתרון של 40 נקודות: 93:53. אלה היו הדקות של שגיב דוד, שסיים את המשחק עם 14 נקודות, תומר יוסף עם 13, ורועי יחיא עם 9. בסך הכל ברתנא קיבל מהספסל 38 נקודות. כמות אדירה. זה המפתח העיקרי להצלחה הפנטסטית של הקבוצה בחודש האחרון. זו גם הקלה גדולה על שחקני החמישייה הראשונה, שמקבלים דקות מנוחה רבות ובכך נמנע מהם עומס גדול מדי שעלול לגרום לפציעות. רק שימשיכו כך.

פוינטר, דאליס ג'ויינר ונועם מטלון עשו את שלהם, אבל מעל כולם צריך לציין שניים, הראשון ירין איינהורן, שהיה מצוין עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו~10 אסיסטים, ומצד שני הקפטן גל חלמיש, ששוב היה חלש וסיפק רק 3 נקודות.

קלעו לאתא: סר דומיניק פוינטר 25 (9 רב'), שגיב דוד 14 (8 רב'), תומר יוסף 13, ג'ויינר ומטלון 12 כ"א, איינוהרן 10, יחיא 9, חלמיש 3 ועדן סמדג'ה 2.

ביום שלישי בשעה 19:00 תארח אתא את מכבי הוד השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות