fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל מחודש מרס: 8 שקלים לשעת חנייה בקריון

שלוש שעות החנייה הראשונות יהיו בחינם, וכך גם מהשעה 20:00. בהנהלת הקריון מסבירים כי ההחלטה על כך התקבלה כדי להקל על מצוקת החנייה ולשפר את חוויית הקנייה של הלקוחות
מצוקת חניה. הקריון (צילום אסף לוי)
הקריון (צילום אסף לוי)

החל מחודש מרס חנייה בקריון תעלה שמונה שקלים לשעה החל משעת החנייה הרביעית. החנייה תהיה ללא תשלום החל מהשעה 20:00. כמו כן החנייה במתחם השופרסל תישאר ללא תשלום לאורך כל שעות היום.

מצוקת חניה. הקריון (צילום אסף לוי)
מצוקת חניה. הקריון (צילום אסף לוי)

בתגובה להחלטה זו של הנהלת הקריון, פתחו תושבים עמוד מחאה בפייסבוק, אליו הצטרפו יותר מ- 3000 איש בתוך כמה ימים. חלקם דורשים מההנהלה לחזור בה מההחלטה ואף אומרים כי ידירו את רגליהם מהקריון. אחרים דווקא מצדדים בהחלטה. אלה טוענים, כי עכשיו החנייה תהיה מסודרת ואף מספרים, כי רבים מתושבי הקריות שנוסעים לחו"ל נוהגים להשאיר את מכוניותיהם בחניית הקריון למשך תקופה ארוכה.

בקריון יש 3000 מקומות חנייה המיועדים גם לעובדים. כמה עובדים עימם שוחחנו השבוע נשמעו מודאגים, שכן משמרת עבודה בקריון עומדת בממוצע על שמונה שעות. בעניין זה נמסר מהנהלת הקריון, כי בקריון מועסקים כ- 700 עובדים. החנייה העליונה מעל שילב, שבה 290 מקומות חנייה, תיועד לעובדים, ומהם ייגבה סכום אחיד של 10 שקלים ליום.

בקרוב תצא הנהלת הקריון עם קמפיין נרחב שיגיע לכל בית אב באזור, ובו תסביר על ההחלטה לגבות חנייה בתשלום כנהוג ברוב הקניונים בארץ. בקריון מציינים כי החנייה בתחומו תהיה הזולה ביותר בהשוואה לקניונים אחרים ושבהם גם לא ניתנות שעות חנייה חופשית.

רוצים לשפר את חווית הקניה. מנכ"ל הקריון דודו שגיא (צילום: דנה קדוש)
רוצים לשפר את חווית הקניה. מנכ"ל הקריון דודו שגיא (צילום: דנה קדוש)

מנכ"ל הקריון דודו שגיא אמר למקומון הד הקריות ולאתר בלינקר: "לקריון מגיעים 9 מיליון מבקרים בשנה, שזה בממוצע 26 אלף איש ביום, לא כולל מתחם זבולון, שאליו מגיעים 5000 איש ביום ולא כולל את בית המשפט ובניין ביאליק סיטי. במהלך השנה ערכה חברה חיצונית מטעמנו סקר שהעלה, כי 37 אחוז אינם מגיעים לקריון בשל מצוקת חנייה וזאת בנוסף לתלונות שאנחנו מקבלים מדי יום. החנייה, מתברר, הייתה החסם היחיד של לקוחות להגיע לכאן.

"רכשנו את המערכת המשוכללת ביותר לחנייה הקיימת בארץ. יהיו 11 קופות ואנו נגבה שמונה שקלים החל מהשעה הרביעית. זה לא כדי להרוויח, אלא כדי לשפר את חוויות הקנייה עבור הלקוחות".

לדברי שגיא, בדיקות שנערכו במשך שנה שלמה העלו, כי תושבים נוהגים להחנות את מכוניותיהם בקריון ולהמשיך למקום עבודתם במטרונית. כך, לדבריו, עושים גם עובדי מוסדות גדולים באזור. שגיא מביא לדוגמה את שדרות משה גושן בקרית מוצקין או את מרכז הכרמל בחיפה, מקומות בהם הונהגה חנייה בתשלום, ובעלי עסקים ולקוחות רק נהנים מכך.

מנהלת השיווק של הקריון, מיכל מאי: "זמן חיפוש חנייה בממוצע עומד על 25 דקות ופוגע בחוויית הקנייה. המטרה שלנו היא שתהיה חווית קנייה טובה וזה שווה את שמונת השקלים האלה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות