fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דם על רצפת הסופר: יהודי מקרית אתא חשוד בדקירת צעיר כי חשב שהוא בן מיעוטים

המקרה התרחש בסניף שופרסל שבקניון שער הצפון. יהודי דתי כבן 36 חשוד בדקירת יהודי אחר כבן 22, בעל חזות מזרחית, כי חשד בו כערבי
הסכין ששימשה את הדוקר (צילום: דורון גולן)
הסכין ששימשה את הדוקר (צילום: דורון גולן)

ארוע דקירה מעורר בהלה גם באזור הקריות: יהודי תושב קרית אתא כבן 36 חשוד כי דקר יהודי אחר תושב נהריה, כבן 22, לאחר שחשב כי מדובר בבן מיעוטים. מעצרו הוארך עד יום רביעי הבא.

המקרה התרחש במתחם שופרסל שבקניון שער הצפון בצומת קרית אתא, בסביבות השעה 12:00 בצהריים. החשוד , בעל משפחה המוכר למשטרה מעבירות רכוש שביצע, דקר את קורבנו, בעל חזות מזרחית כמה פעמים בגבו. קצין המבצעים של ארגון "איחוד הצלה כרמל", נפתלי רוטנברג סיפר כי התקבלה קריאה על דקירה בשופרסל, במקום מצאנו בחור צעיר שנדקר מספר פעמים אך נותר בהכרה. לאחר שטיפלנו בו, הוא הועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים רמב"ם נמסר כי מצבו בינוני והוא נזקק לניתוח.

הסכין ששימשה את הדוקר (צילום: דורון גולן)
הסכין ששימשה את הדוקר (צילום: דורון גולן)

בעקבות האירוע המתחם גודר בסרטים, ושוטרים ואנשי אבטחה הסתובבו בשטחו. תושבים ומבקרי המקום נראו מעט מבוהלים ובעיקר ניסו להבין את שהתרחש. שתיים מהן נראו נסערות במיוחד ולא חסכו בהתבטאויות: "שישרפו השמאלנים והערבים, המדינה הזו הולכת קאקען. למה אנחנו צריכים לפחד כאן, למה??", קראה יפה אדרי מקרית ים, רק לאחרונה חזרתי משהות של 15 שנים בארה"ב, ועכשיו אני מוצאת עצמי במצב שאני צריכה כל הזמן להתקשר לילדיי".

"הם, ערביי ישראל מלקקים לנו כדי שנלך לחנויות ולמסעדות שלהן. אני פוחדת מהמצב אבל הם לא פוחדים להסתובב בכל מקום", אמרה חוה דהן מקרית אתא.

בהלה בשופרסל. השוטרים ואנשי האבטחה (צילום: דורון גולן)
בהלה בשופרסל. השוטרים ואנשי האבטחה (צילום: דורון גולן)

אדרי ודהן מספרות כי בסביבות השעה 12:00, שהו באחת מחנויות הקניון כשלפתעשמעו זעקות הקוראות לכל האנשים להסתגר בחנויות ולא לצאת מהן, החנויות ננעלו ומנהלת החנות בה היו הנשים, פשוט התעלפה מפחד "ראינו הסטריה, אנשים ברחו, כנראה שהחליטו לא לקחת סיכון אז סגרו אותנו בחנויות, רעדנו מפחד", הן אומרות.

וובה, עובד סניף שופרסל ראה את האירוע בעיניו, כמו גם עובדים אחרים. כפי שהוא מספר:"אני ועובדי המעדניה ראינו בחור דתי בסביבת מחלקת החלב בסופר, הוא ניגש לאדם שנראה לו כנראה בן מיעוטים ושאל אותו האם הוא ערבי או יהודי, לפתע הדוקר הוציא סכין- לא ברור אם זה סכין שלקח מהסופר או שהביא עמו מהבית – ודקר אותו, הקופאיות החלו לבכות בהסטריה, דם ירד מגופו של הנדקר, וכשהגיע רכב אמבולנס לקחת אותו הוא צעק כשהוא אדום מכעס:"איפה הבן זונה שדקר אותי?". זה היה ב-12:00, כשכעבור כחצי שעה הוציאו את הדקור".

מכוניתו של הדוקר (צילום: דורון גולן)
מכוניתו של הדוקר (צילום: דורון גולן)

ניסן, מבעלי קפה לנדוור הממוקם ממול לשופרסל, מספר :"ראיתי בחור בלבוש דתי החובש כיפה שחורה כשהוא רץ לעבר רכב, ככל הנראה רכבו שלו, ומסתגר שם. המאבטחים וכמה אנשים נוספים רצו בעקבותיו וניסו לפתוח את דלתות הרכב. מאבטח ירה כדור לרצפה שבסביבת הרכב ואחר כך הם הצליחו לפתוח את הרכב ולהשתלט על הדוקר. המשטרה הגיעה למקום תוך שניות", הוסיף בעודו גוזר אותיות אנגליות מבריסטול ורוד, "האירוע תפס אותי באמצע גזירה של אותיות BIRTHDAY HAPPY. אנחנו בדיוק מחר חוגגים שנה לפתיחת הסניף שלנו, והחגיגה נהרסה. אני חושש עכשיו לעסק, שלקוחות לא יגיעו בגלל המצב".

ממחוז חוף של המשטרה נמסר כי סגן מפקד מחוז חוף תנ"צ ג'מאל חכרוש ביקר בזירת הארוע בקריות וקיבל סקירה בתחנת המשטרה. לדבריו שוטרי מחוז חוף ימשיכו להיות פרוסים במחוז כחלק מהמערכים המעובים בשטח. כוונותיו של הדוקר טרם הובררו עד תום והחקירה בתחילתה , כשכיווני החקירה השונים טרם נשללו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות