fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוך ממן התפטר, קרית אתא מתקשה למצוא מאמן

אחרי ההפסד בכרמיאל הודיע ממן שהוא מתפטר. ההנהלה קיימה מגעים עם שני מאמנים ולא הצליחה לסגור איתם. מאמן הנוער יואב פרידמן ינהל ביום שישי את המשחק נגד אסי גלבוע
לא מוכן לדבר כרגע. ברוך ממן (צילום: נחום סגל)
לא מוכן לדבר כרגע. ברוך ממן (צילום: נחום סגל)

ברוך ממן, מאמן מכבי עירוני קרית אתא התפטר ביום שישי האחרון, מיד אחרי המשחק האחרון של הקבוצה בו נוצחה 3:1 ע"י מ.ס. כרמיאל/צפת. ממן פנה למנהל הקבוצה אלי ישראל והודיע לו על החלטתו.

ישראל העביר את ההודעה ליו"ר ההנהלה אהרון אזולאי וזה ניסה לשכנע את ממן לחזור בו ואולם ממן היה נחוש בדעתו להתפטר. יצוין, כי היה זה הפסדה הרביעי ברציפות של הקבוצה, (שלושה בליגה ואחד בגביע) והיא התדרדרה לתחתית עם 8 נקודות בשמונה משחקים.

ביום ראשון התאמנה הקבוצה ואת האימון העביר מאמן הכושר עמית בר. במקביל ניסתה הנהלת הקבוצה להחתים מאמן אחר. התנהלו מגעים עם שני מאמנים, אחד מהם, ככל הנראה פרדי צרפתי, ואולם ההנהלה לא הצליחה להגיע לסיכום עם אף אחד מהם ולפיכך החליטה ההנהלה למנות את מאמן קבוצת הנוער יואב פרידמן למאמן זמני, עד שיימצא מאמן חדש.

פרידמן התחיל לאמן את הקבוצה היום (שלישי) והוא גם ידריך את הקבוצה במשחק הביתי, שיתקיים ביום שישי בשעה 13:00 בקרית אתא. פרידמן ימשיך בעבודתו עם קבוצת הנוער ולמזלו ימי המשחקים של שתי הקבוצות לא מתנגשים, שכן הבוגרים משחקים ביום שישי בלבד והנוער בשבת.

ממן סרב להגיב לידיעה ושחרר הודעה קצרה: "כרגע אני לא ממשיך".

לפני שבועיים קיימה הנהלת הקבוצה משא ומתן עם חלוץ אחווה עראבה אודינקה אמברוס והגיעה איתו לסיכום כספי, השחקן אף התייצב לאימון בשבוע שעבר, ולא התאמן, ואולם מיד אחר כך נעלם. אחרי כמה ימים חתם אודינקה בהפועל בקה אל גרביה מליגה ב', ובהנהלת אתא הבינו שהוא קיבל שם הצעה טובה יותר.

לא מוכן לדבר כרגע. ברוך ממן (צילום: נחום סגל)
לא מוכן לדבר כרגע. ברוך ממן (צילום: נחום סגל)

כתבו: איסר רביץ, עמית שר

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות