fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסון במקום העבודה: כף טרקטור מחצה עובד למוות

בן 42, אב לארבעה, נפגע באורח אנוש ולאחר מספר שעות מת מפצעיו. "מלול היה עובד מסור ואחראי ואנחנו נעשה ככל שביכולתנו לתמוך ולעזור למשפחה לעבור את האסון הכבד הזה", אמר אחד ממנהלי המפעל שבו עבד
המשטרה חוקרת. המפעל (צילום: אושרת שטיינברג-קרן)

אתמול (רביעי) נהרג בתאונת עבודה קשה עובד באתר לפינוי פסולת בקרית אתא. כף טרקטור התנתקה ממקומה ומחצה את אלי מלול, אב לארבעה מקרית אתא, שנפצע אנושות ונפטר מפצעיו בבית החולים רמב"ם. מלול עבד במפעל א. ניר לפינוי אשפה ופסולת בקרית אתא. זמן קצר לפני התאונה הטרגית הוא עזר לחבריו לעבודה להחליף כף של אחד הטרקטורים במפעל. לפתע הכף נחתה עליו ומחצה אותו. כעבור מספר שעות נפטר מלול מפצעיו ברמב"ם.

מלול, בן 42, נשוי ואב לארבעה ילדים -הבכורה השתחררה לא מכבר מצה"ל ולבת הזקונים עדיין לא מלאו 3. הוא הגיע השבוע למקום עבודתו מזה שנים במפעל לפינוי אשפה ופסולת באזור התעשייה בעיר ואז אירעה התאונה הטרגית. "זה היה שוק לא נורמלי", סיפר אחד העובדים שהיה במקום בזמן התאונה. "עוד לפני שהבנו מה קורה אלי כבר נפגע ולא יכולנו לעשות כלום".

המשטרה חוקרת. המפעל (צילום: אושרת שטיינברג-קרן)

ג' (השם המלא שמור במערכת), גם הוא עובד במפעל, חושש להמשיך בעבודתו מאז התאונה: "מלול עבד איתנו שנים, הוא היה עובד חרוץ ואחראי. זה מזעזע שברגע אחד נמחק בנאדם, הוא היה איש חם ואוהב, שדאג לאחרים ואהב לעזור. האסון הנורא הזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו והפחד הזה משתק, זה לא נתפס".

"מדובר באירוע טראגי, מצער, שאין מילים לתאר אותו", ציין אחד מהמנהלים במפעל שבו אירעה התאונה המחרידה. "אין הסבר מדוע זה קרה, תאונת עבודה לכל דבר. מלול היה עובד מסור ואחראי ואנחנו נעשה ככל שביכולתנו לתמוך ולעזור למשפחה לעבור את האסון הכבד הזה, כבר הצענו למשפחה תמיכה וסיוע ואנו מתכוונים לעמוד מאחוריהם בכל עניין".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי הנושא נמצא בחקירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות