fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני רוצה להיות מלכה יופי"

נוי חודדה ניגשה למיונים לתחרות מלכת היופי, ואם ירצו השם והשופטים היה תהיה בין 20 המתמודדות הסופיות. בינתיים המפקדים בצבא מפרגנים, במשפחה מתכוננים לאפשרות שתהפוך לדוגמנית בינלאומית ובפייסבוק מעודדים ומקווים שעוד מלכת יופי תצמח מקרית אתא
נוי חודדה (צילום: יפעת וירצ'יק)
נוי חודדה (צילום: יפעת וירצ'יק)

מסלול חייה של נוי חודדה די דומה למסלול של מלכת היופי לשנת 2012 שני חזן. שתיהן נולדו וגדלו בקרית אתא, שתיהן למדו בבית הספר התיכון רוגוזין בעיר ושתיהן משרתות בבסיס ההדרכה של חיל הים בחיפה. כעת מה שיכול להצליב את הביוגרפיות של שתיהן הוא כתר מלכת היופי שיונח על ראשה של חודדה, בת 19 וחצי, שהחליטה להתמודד בתחרות מלכות היופי.

לתחרות המוקדמת של מלכת היופי התקבלו 28 מתמודדות, מתוכן אחת תיבחר דרך הפייסבוק ו-19 נוספות, יקבלו ביום ראשון הקרוב הודעה מהנהלת התחרות האם הצליחו להיכנס ל-20 המתמודדות של התחרות. בין 28 המתמודדות שהתקבלו עד כה יש שתי מתמודדות נוספות מקרית מוצקין וזוהי התחרות בה מתמודדות הכי הרבה נערות מהקריות.

נוי חודדה (צילום: יפעת וירצ'יק)
נוי חודדה (צילום: יפעת וירצ'יק)

דרך הגב
חודדה גדלה בקרית אתא לאבא, מיכה, עצמאי ולאמא אתי, גננת. היא בת בכורה בין ארבע בנות, ליאור בת 16, עמית בת 14 והילאי בת 7. תמיד היתה הילדה הכי יפה בגן, וכולם מסביב טרחו לומר לה עד כמה. "תמיד דאגו להחמיא לי ולהגיד כמה אני יפה", היא אומרת, "ותמיד משך אותי כל תחום היופי, למדתי עיצוב ויופי תמיד עניין אותי, לכן גם למדתי עיצוב גבות, שיער ואיפור".

למרות המשיכה לתחום היופי, היא למדה בבית הספר התיכון רוגוזין בקרית אתא, ניגשה לבחינות הבגרות וחסרות לה רק חמש יחידות כדי להשלים תעודת בגרות מלאה. את הבגרות היא מתכוונת להשלים מיד בתום הצבא.

כשהיתה בת 12 אובחנה אצלה עקמת והיא נאלצה לעבור ניתוח מסובך בגבה, לאחריו עברה תקופת החלמה קשה בה נאלצה להיעדר כחודשיים מבית הספר. לאחר שנה, התבשרו הוריה, כי הם ייאלצו להכניסה שוב לחדר הניתוח, לניתוח נוסף בעמוד השדרה. הניתוחים הותירו צלקת לאורך עמוד השדרה שלה, סימן שחודדה מסרבת להשלים איתו. בכלל, קשה לה לדבר על התקופה ההיא.

אביה מספר: "עברנו עם נוי תקופה לא קלה, כי היא עברה שני ניתוחים בגב בגיל מאוד צעיר. הניתוחים פגעו לה בביטחון העצמי וזה בא לידי ביטוי בלימודים. במשך חודשיים היא לא הלכה לבית הספר ועברנו תקופה מאוד לא קלה. אחרי שנה התבשרנו שהיא צריכה לעשות עוד ניתוח. שוב החלה תקופה קשה עבורנו. מדובר בניתוח של 12 שעות, לפניו החתימו אותנו על מסמכים ולא ידענו אם היא תתעורר מהניתוח, אם היא תהיה נכה, בכל זאת מדובר בניתוח בעמוד השדרה, מאוד מסוכן. מה שכל השנים הפריע לנוי זו הצלקת שנותרה בגבה. עברנו איתה תקופה מאוד קשה וכל פעם כשהיא מזכירה את הצלקת היא מתביישת".

תקופת הניתוחים והצלקת שנותרה על גבה הם לא משהו שחודדה חולקת עם אנשים. גם בתחרות עדיין לא דיברה על זה. "אני לא מקבלת את הצלקת. אני לא יודעת למה, אבל אני יודעת שאם אני לא מקבלת אותה, אני לא מצפה מאחרים לקבל אותה", היא אומרת, "זה משהו שמפריע לי. כשאני הולכת בים, אז אני לובשת ביקיני, אבל כשאני משתזפת על הבטן, אז החברות שלי מסדרות לי את השיער על הגב ואם אני נכנסת למים, אז תמיד השיער פזור ומכסה את הגב. אני תמיד מוצאת איך לכסות את הצלקת", היא אומרת.

אביה, מיכה, שניכר עליו שהוא גאה בילדה הבכורה שלו, מוסיף: "נוי היא ילדה מאוד עקשנית, לוחמנית בטבע שלה, אחת שלא מוכנה להפסיד, היא נלחמת באש ובמים כדי לנצח במשחק הכי פשוט ואף פעם לא הפסידה".

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות