fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם זה תלוי בי לא תהיה קבוצת גברים"

יעקב טאוב, יו"ר עמותת הפועל עירוני קרית אתא, עדיין לא יודע אם ימשיך בתפקידו, אם כן הוא יפרק את קבוצת הגברים: "אני לא אוהב לדשדש. נקים קבוצת נשים שתרוץ לדאבל"
הכל תלוי בהחלטת ראש העיר. יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל
"לא מפירים את החלטות ראש העיר". יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל

מחלקת הכדורעף של הפועל עירוני קרית אתא משותקת, שכן עדיין לא הוחלט מי יהיו חברי העמותה בעונה הבאה, מי יהיה היו"ר ומי המנכ"ל. יו"ר העמותה  מתחילת המילניום, יעקב טאוב, אמור להיפגש בכל רגע נתון עם ראש העיר יעקב פרץ ובפגישה זו יתקבלו תשובות לגבי זהותם של חברי ההנהלה והיו"ר. בראיון ל'הד הקריות' אמר טאוב כי מבחינתו קבוצת הגברים מיותרת והוא מדגיש מה הוא יעשה במידה וימשיך בתפקידו: "אם זה יהיה תלוי בי לא תהיה קבוצת גברים בעירוני קרית אתא. אין טעם לדשדש. מבחינתי זה או להיות בפסגה או לא להיות בכלל".

שילמתם את החובות לכל השחקנים?
"אם יש למישהו בעיה בעניין הוא מוזמן לפנות אלי"

איליה גולדרין חתם בהמעפיל
יצוין כי הכוכב הצעיר של הקבוצה איליה גולדרין חתם בסוף השבוע שעבר בהפועל המעפיל/חדרה. גולדרין 19, שחקן נבחרת ישראל, שהוכתר בשבוע שעבר ככדורעפן השנה של 'הד הקריות', ציין כי הנהלת קרית אתא עדיין חייבת לו שתי משכורות.

בעוד קבוצת הגברים נמצאת בסכנת פרוק ממשית טאוב מדגיש כי העמותה תעשה הכל כדי לבנות קבוצת נשים שתרוץ שוב לדאבל. הוא לא נבהל מכך שאין קבוצה, נכון להיום, לא שחקניות וגם לא מאמן: "חצי קבוצה יש לנו", ציין טאוב.

 עד כמה שידוע לי אין לך אפילו שחקנית אחת.
"שלוש שחקניות יש. אני מתכוון לזרות. אומנם עדיין לא החתמנו, אף אחת אבל נביא שלוש זרות. זה כבר חצי קבוצה. אני מקווה שגם אדוה זינובר תחזור, אחרי שילדה, זה ארבע".

הכל תלוי בהחלטת ראש העיר. יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל
הכל תלוי בהחלטת ראש העיר. יעקב פרץ ויעקב טאוב צילום: נחום סגל

מה לגבי אניה ויליקי וטלי ארטמנקו?
"ארטמנקו לא תמשיך, זה ברור. לגבי ויליקי יש סיכוי טוב שהיא תמשיך". אגב ויליקי הוכתרה בשבוע שעבר ככדורעפנית השנה של 'הד הקריות'.

 אין לך מאמן, אחרי שגל גלילי חתם בכפר סבא, אתא מחפש מאמן אחר?
"אין בעיה, זה היה מתואם איתנו, גלילי קיבל ממני את ברכת הדרך. נמצא מאמן, התחלנו כבר במגעים. עדיין אין שום דבר לספר".

מה לגבי התשתיות. אחרי שעשיתם עבודה כל כך טובה וחשובה. תמשיכו עם הפרויקט?
"בהחלט, לא רק נמשיך אלא נגדיל. בעונה הבאה נקבל תוספת של עוד ארבעה אולמות ונרחיב את המסגרת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות