fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איקאה קרית אתא: מבחן ההרצה

מבחן ההרצה הגדול של איקאה התקיים ביום חמישי למשפחות באזור. התוצאה: תורים גם ב-23:00 בלילה, סגירת כבישים, מוצרים שאזלו מהמלאי, הכנסות של מיליונים ו-20 אחוזי הנחה ששבו את הקהל הרחב. המלכה השוודית הצליחה לחנך את הקרייתים, שעמדו בתור בשקט מופתי, בלי דחיפות ובלי צעקות
איקאה קרית אתא יום הרצה
שקט מופתי בשעת לילה מאוחרת. איקאה קרית אתא

איקאה קרית אתא צלחה את מבחן הרצת החנות. ביום חמישי האחרון הוזמנו מאות משפחות למכירה מוקדמת עם הנחה אטרקטיבית של 20 אחוז הנחה.  המוזמנים הציגו הזמנה בכניסה, בין המשתתפים: משפחות עובדי החנות, עובדי חברת חשמל, נמלי ישראל, בז"ן ועוד. החל מהשעה 11:00 בבוקר שנפתחו שערי החנות עטו המוני קונים ועד לשעה 19:00 בערב. תורים ארוכים השתרכו עד לשעת לילה מאוחרת.

עובדי החנות נראו עייפים, שירתו נאמנה אלפי לקוחות שהגיעו ליום הרצה, אך אמרו כי אף אחד לא חזה או צפה את כמות המבקרים. עוד סיפרו כי יעד המכירות שהוצב לכל היום נשבר לאחר שעתיים של מכירות בבוקר.

איקאה קרית אתא יום הרצה
איקאה קרית אתא יום הרצה (צילומים: רותם כבסה)
איקאה קרית אתא יום הרצה
איקאה קרית אתא יום הרצה
איקאה קרית אתא יום הרצה
שקט מופתי בשעת לילה מאוחרת. איקאה קרית אתא

 

איקאה קרית אתא יום הרצה
הנה זה בא...
איקאה קרית אתא יום הרצה
ואלה שפרשו בשיא. עגלות עמוסות

כבישים חסומים
המבחן הגדול של איקאה דווקא התרחש מחוץ לחנות. משטרת התנועה סגרה צמתים מרכזיים והיה צורך לנסוע במעקף עד לחוצות המפרץ. הפקקים היו איומים בכדי להיכנס אל המתחם הגדול. למעלה מ-40 דקות למצוא חנייה, גם כשמדובר במספר שיא של יותר מ-2000 מקומות חנייה זמינים. בשעה 18:00 בערב שעה קלה לפני סגירת החנות, המוני אנשים הגיעו התחננו להיכנס פנימה.  הרשת הכריזה כי בעוד שעה תיסגר החנות, אך זה לא הזיז לאיש.  הקרייתים, הצפונים, אפילו תושבי זכרון יעקב ונתניה הגיעו כדי לרכוש מוצרים בהנחה.

מטבח ב-20 אלף שקלים
לקוחות רבים שביקרו בחנות הגיעו מוכנים מבעוד מועד והזמינו מטבחים, חדרי ארונות, חדרי אמבט ועוד."הגענו מטל- אל, אנחנו נמצאים פה בקירוב כבר שש שעות, מהשעה 12:30 בצהריים. הזמנתי חדר ארונות לבית החדש", מסבירה לקוחה שעמדה בתור הארוך. לקוחה נוספת הסבירה: "אני קניתי מטבח שתכננתי ברשת מאד מוכרת ב-50 אלף שקלים, פה הצליחו לעצב לי את אותו הדבר ב-20 אלף שקלים ועוד אני ייהנה מהנחה של 20 אחוז".

אין ספק שלמרות התורים הארוכים, כולם היו מרוצים. בשעה 22:30 אלפי אנשים עמדו בקופות ואפילו לא נשמע ציוץ אחד, לא דחיפות לא קללות ולא אנחות. מהצד השני, לקוחות רבים עזבו את המקום והשאירו עגלות עמוסות שגילו את התור לקופות.

400 מעובדי החנות עבדו סביב השעון, כך גם חברת ההובלות. למרות הלחץ, השירות היה אדיב ומזמין. כותבת שורות אלה, הסתובבה עם תינוק קטן והוצא לה שירות מיוחד. אפילו המשלוח הגיע למחרת בבוקר. נראה באותו הרגע שהמפלצת הכחולה הגיעה למקומה הטבעי אי שם בקרית אתא.  הנהלת איקאה הרימה הפקה שהיא ציון דרך באזור וניכר כי התכוננה היטב, אך אין לדעת מה מצפה לה ביום שלישי(11.3) יום הפתיחה הרשמי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות