fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת שלמה סיקסט השיקה סניף חדש בחוצות המפרץ

הסניף החדש יציע שירותי מכירת רכב מיד ראשונה. עלות ההקמה המשוערת, 500 אלף שקלים
מכונית אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

חברת שלמה Sixt מכירת רכב מיד ראשונה, מקבוצת שלמה Sixt, ממשיכה במגמת ההתרחבות, ומשיקה בימים אלה סניף חדש בחוצות המפרץ. זה הסניף ה- 27 של חברת מכירת הרכב. הסניף ממוקם ברחוב העמלים 36, בצמוד למתחם הקניות חוצות המפרץ.

 הסניף החדש הוא מהסניפים הגדולים של החברה, ומשתרע על שטח של כ- 4,000 מ"ר. בהקמת הסניף הושקעו מעל 500 אלף שקלים, ויוצגו בו מעל ל-150 רכבים מיד ראשונה, ממגוון דגמים רחב. לרגל פתיחת סניף חוצות המפרץ, תעניק החברה אפשרות מימון לקניית רכב, של 40 אלף שקלים ב- 40 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה. בנוסף, יוצעו בסניף מבצעים נוספים על דגמים נבחרים.

לדברי טל בר לב, מנכ"ל שלמה Sixt מכירת רכב, "לאור הביקושים הרבים לרכבים מיד ראשונה, החלטנו על הקמת סניף גדול נוסף, שישרת לקוחות רבים הממוקמים במטרופולין חיפה והקריות, כמו גם את תושבי ערי הצפון, בשל נגישותו הרבה והעובדה כי הוא ממוקם במקום אסטרטגי, על צומת מרכזית. אנו שואפים להגיע לפריסה הארצית הרחבה ביותר שניתן, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות מרכישת רכבים מיד ראשונה, תוך התחייבות לשירות הטוב ביותר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות