fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי הפתיע והציע לרוטמן להיות שותף בקואליציה העירונית

אבי רוטמן. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן. צילום: דורון גולן

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, הפתיע את המשתתפים בישיבת מועצת העיר האחרונה כשפנה ליו"ר האופוזיציה ומי שמתמודד לראשות העירייה, אבי רוטמן, והציע לו להיות שותף בקואליציה.

"אתה יכול להיות שותף נאמן בקואליציה", אמר צורי לרוטמן, "אתה לא נגרר ללכלוכים וכל מיני הכפשות. לכן אני אומר לך, כל הכבוד לך. אני מדבר ברצינות עכשיו". רוטמן הודה שדבריו של צורי הפתיעו אותו והוא מסר: "מכיוון שאני אהיה ראש עירייה, אני קורא לכולם לחבור אלי לקואליציה מקיר לקיר". בנוגע למערכת הבחירות שמתנהלת בעיר הוסיף רוטמן "ראיתי כמה דברים שלא אהבתי ולא צריך לראות אותם. אני קורא לכולם להתעשת. כבר היינו עדים לדברים שהתחילו במילים והסתיימו במעשים נוראים".

אבי רוטמן. צילום: דורון גולן
אבי רוטמן. צילום: דורון גולן

לאחר שהפתיע צורי את הנוכחים כשחלק מחמאות לרוטמן, המשיך צורי ונעתר לבקשתו של רוטמן להסיר מסדר היום של מועצת העיר את סעיף אישור הדוחות הכספיים של העירייה, פלגי מוצקין, החברה הכלכלית וחברת המתנס"ים. אישור הדוחות נדחה לדיון הקרוב של מועצת העיר לאור בקשתו של רוטמן להתעמק בדוחות הכספיים.

מועצת העיר אישרה מימון של המשרד לביטחון הפנים בסך 220 אלף שקלים עבור התקנת מצלמות אבטחה ברחבי העיר למניעת ונדליזם. ממנכ"ל העירייה, יריב גסר, מסר כי ישנה תוכנית שהוכנה עם המשטרה ועל פיה יוצבו מצלמות באזורים שונים בעיר.

עוד הוחלט במועצת העיר כי חבר המועצה, בומה ברח"ד, ימונה לתפקיד יו"ר ועדת התחבורה, במקומו של היו"ר הקודם וחבר המועצה, נחום מזוז, שהתפטר מהתפקיד במחאה על אי כינוס ועדת התחבורה במשך תקופה ארוכה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות