fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלום ילדים, איך מכינים המבורגר?

איך לעבור עם הילדים את הימים הללו... הנה רעיון לסדנת שף שכל הכנסותיה תרומה לעמותת חיים
סדנאות שף לילדים ברשת המסעדות BBB צילום עדי שגיא
חוויה שונה. סדנאות שף לילדים צילום עדי שגיא

הספירה לאחור לסיום החופש הגדול תתחיל מעכשיו, אחרי שנגמרו כל הקייטנות והחוגים, ההורים הופכים גם לצוות בידור עד תחילת שנת הלימודים. ללא ספק תקופה ארוכה של יותר משבועיים בהם צריך להעסיק את הקטנים בפעילויות מעניינות ושלא נעז לשמוע לרגע את המילים" אוףףף משעמם לי". אין ספק שהחופש הגדול הוא הוצאה ניכרת וגם כשמבלים בקניון צריך לדאוג לארוחה משביעה, הפתעות ופעילות שיש בה ערך חוויתי.

הפעם, חיפשתי פעילות שעונה על על כל הקריטריונים, מצאתי פעילות מדליקה לילדים, סדנאות בישול, ברשת מסעדות המבורגרים BBB בקריון בחודשי יולי ואוגוסט. הילדים הופכים לשפים צעירים (KID CHEF BBB) ולומדים כיצד להכין המבורגרים. הסדנאות מיועדות לילדים בגילאי 4 ועד 11 וכל ההכנסות קודש תרומה לעמותת "חיים".

סדנאות שף לילדים ברשת המסעדות BBB צילום עדי שגיא
חוויה שונה. סדנאות שף לילדים צילום עדי שגיא

קדימה לעבודה

אז עם שלוש בנות, כמעט בנות ארבע, רצנו לסניף הקרוב ובתקווה שלא נצטרך להזיע גם במזגן. את פנינו קיבלה מארחת אדיבה, בסדנה השתתפו כ- 25-30 ילדים. הבנות קיבלו תגים עם שמות, סינר מהמם ואיכותי שבטוח ישמש אותנו לימים אחר כך וימנע הרבה שעות של המסת כתמים, חולצת שף וכובע חמוד.

הילדים חיכו בסבלנות, על השולחן חיכתה קערית עם בשר בקר, מגשים עם פרוסות של עגבניות מלפפון חמוץ, חסה שתייה מוגזת ושלא נעז לשכוח את הקטשופ. צוות המסעדה, אירח את הילדים בהנאה רבה למרות שהיה קשה להשתלט על הרעש ועל האנרגיות. הילדים הקשיבו בנימוס לשפים אבי בראל ואילן פנחס שלימדו את הילדים מיומנות בישול, תרבויות אוכל בארץ ובעולם ועוד.

שמנו כפפות על הידיים, ויצרו קציצה במשקל 120 גרם. שקלנו אותה במשקל מטבח מקצועי ואחרי ההשקעה נפרדנו ממנה לשלום לתנור. אז הגיע החלק הכיף: פתחנו לחמנייה טרייה, ויצרנו פרצוף מגניב עם קטשופ, עיניים, אף ופה. איה, ביתי הקטנה, מאז אותה הפעילות מבקשת לארוחת הערב אך ורק מאכלים עם פרצופים ואכן העבודה נעשתה מאתגרת. כשסיימנו את עבודת הקישוט הגיעו הקציצות העסיסיות והריח כבש את כולם.  הכנסנו את המבורגרים לתוך משאית מגניבה מקרטון, לצידה חיכו צי'פס פריך וכדורי פירה עם תירס. פשוט חוויה. ולסיום כמובן: עוגת שוקולד עסיסית שעליה הן פיזרו סוכריות צבעוניות.

הילדים קיבלו תעודת שף, תיק מגניב, צבעים, פאזל, בקבוק קטשופ וחוברת צביעה. הצטלמנו בתמונה קבוצתית ועברו להן שעתיים וחצי בלי להרגיש.  והבנות? אחרי שהן ישבו בשקט, הן דרשו לפרק את האנרגיות. רשת BBB בקריון פתחה משחקייה מדליקה בתוך המסעדה עם מתקנים יפים, מטבח מאובזר לקטקטים, ואפילו יש פלזמה על הקיר. הבנות חלצו נעליים, קפצו וצחקקו בקול רם. ואנחנו ישבנו על כוס קפה ונהנו מ"השקט". חוויה.  ועכשיו: מקלחת ולישון!

סדנת הבישול KID CHEF BBB, תתקיים מידי יום א-ה, במשך כשעתיים, מידי יום בסניף אחר של הרשת, בין השעות: 17.00 ועד השעה 19.30, עלות 50 שקלים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות