fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: רון פונטי חתמה באאכן הגרמנית

המוסרת הנפלאה של עירוני קרית אתא תצא לאאכן בשבוע הבא לאחר שחתמה לעונה אחת. פרט לקרן גליק אף שחקנית לא חתומה באתא לעונה הקרובה. אדווה זינובר מתנדנדת, אנה פלג פורשת
אחת עזבה, השנייה? מימין: רון פונטי ואדוה זינובר חוגגות אליפות צילום: איסר רביץ
אחת עזבה, השנייה? מימין: רון פונטי ואדוה זינובר חוגגות אליפות צילום: איסר רביץ
אחת עזבה, השנייה? מימין: רון פונטי ואדוה זינובר חוגגות אליפות צילום: איסר רביץ
אחת עזבה, השנייה? מימין: רון פונטי ואדוה זינובר חוגגות אליפות צילום: איסר רביץ

רון פונטי, המוסרת של הפועל עירוני קרית אתא כדורעף חתמה השבוע בקבוצת אאכן מהליגה הראשונה בגרמניה. פונטי (25) שיחקה באתא בשנתיים האחרונות והובילה את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה בעונה הראשונה ובעונה השנייה חגגה עם הקבוצה זכייה באליפות ובגביע המדינה. לפני כחודשיים הוכתרה פונטי כשחקנית הכדורעף של השנה בטקס ספורטאי השנה של "הד הקריות".

פונטי, שהיא גם המוסרת הראשונה של נבחרת ישראל, חיפשה לאחרונה, באמצעות הסוכן שלה, קבוצה בחו"ל ולשמחתה הקבוצה הגרמנית התרשמה מהקלטות ומהרקורד שלה והחליטה להחתים אותה לעונה הקרובה. פונטי תצא בשבוע הבא לגרמניה ותחל את אימוניה שם, אך היא תחזור לארץ בספטמבר למשחקה של נבחרת ישראל.

פונטי הותירה חלל גדול באתא, ואם לא די בכך, הנהלת הקבוצה חטפה עוד סנוקרת כאשר המגישה מספר שתיים בארץ, שני פחם (20) מהפועל כפר סבא, חתמה אף היא השבוע בשורות קופניקר ברלין, הגרמנית. הנהלת הקבוצה קיוותה להחתים אותה בידיעה שפונטי לא תמשיך בקבוצה. המוסרת השנייה ששיחקה בעונה שעברה באתא נירה מלופר הודיעה כי היא לא תמשיך בקבוצה ובכל מקרה היא הובאה כמחליפה לפונטי ולפיכך מאמן אתא גל גלילי חייב לחפש מוסרת ברמה גבוהה.

נכון להיום אין קבוצת נשים בקרית אתא. אף שחקנית, למעט קרן גליק, לא חתומה על חוזה. התקיימו שיחות עם הקפטנית אדווה זינובר ואולם לאחרונה יש נתק בין הצדדים בעקבות סעיף מסוים שהנהלת אתא מחייבת את השחקנית, אך זו לא מוכנה לחתום עליו. (לא נפרסם את הסעיף, כדי שבעלה שקד לא יחטוף את "הסעיף"), גם עם דנה טרטצקי אין שום התקדמות. אנה פלג הוותיקה החליטה לפרוש. אל אלה מצטרפות אניה וילקי ונטלי מלצר, שעזבו, והרי לכם אלופה ומחזיקת גביע ללא שחקניות. בנוסף, שתי הצעירות, סופי סטריקוב ואלה סעדה, חניכות הפנימייה בוינגייט שרוצות לשחק באתא לא אושרו על ידי וועדת הפנימייה. אולי זה עוד יקרה.

במצב זה לא נותר לאתא אלא להחתים שלוש שחקניות זרות, ואולי ארבע, במידה והנהלת האיגוד תאשר את ההצעה להוסיף עוד שחקנית, וזאת בגלל המצוקה שבה נמצא הענף. שתי הזרות המצוינות של אתא, נטשה קרוק ואנה יביסקובה, עשויות להגיע לאחר ששכרן שודרג. עדיין אין חתימת חוזה ואולם הנהלת אתא משוכנעת שהדברים ייסגרו בקרוב בכתב. במקביל מחפשת הקבוצה שחקנית זרה נוספת, וכעת אחרי שהיא יודעת בוודאות ששתי המוסרות הטובות בארץ לא ישחקו כאן היא תחפש מוסרת זרה ברמה גבוהה.

לעומת קבוצת הנשים, שכרגע נמצאת על הקרשים, בנתה הנהלת אתא קבוצת גברים טובה שתישען על שחקנים צעירים ומוכשרים מאוד ומאמן על, הוותיק אורי שפירא. הנהלת הקבוצה מחפשת שני שחקנים זרים וכיוונה לשחקנים מדרום אמריקה ומרוסיה ואולם השבוע הסתמן כי הקבוצה תביא לארץ שני איטלקים, אחד קבלן והשני שחקן חוץ. הקבוצה מנהלת מו"מ מתקדם עם יוחאי דדון שחקן אמצע מהוד השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות