fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כאן אני לא רק אישתאר, כאן אני אתי ביטון"

היא כבשה כמעט את כל הבמות הגדולות בעולם וזכתה להצלחה מסחררת, אבל ההתרגשות לפני הופעה בבית, בקריות, כמעט משתקת אותה. אישתאר, אתי זך-ביטון מקרית אתא, תעלה ביום רביעי הקרוב על הבמה בתיאטרון הצפון ותשיק את אלבומה החדש. יהיה אלקטרו דאנס
אישתאר | צילום: אוהד רומנו, עיבוד: שיין הורוביץ
אישתאר | צילום: אוהד רומנו, עיבוד: שיין הורוביץ

בשבוע הבא תעלה הנסיכה הקרייתית אישתאר אל הבמה בתיאטרון הצפון. בקהל, מלבד מאות מעריצים שהספיקו כבר להתגעגע אליה מאוד, יהיו גם משפחה וחברים קרובים ושני אורחי כבוד שיראו בפעם הראשונה את אמא שלהם על הבמה, התאומים שלה, בן ובת, בני 5 וחצי, שהצטרפו אליה הפעם להשקת מסע ההופעות העולמי. זה לא משנה לה, לאתי זך-ביטון מקרית אתא, שכבשה את העולם תחת שם הבמה אישתאר, שהיא כבר הופיעה כמעט בכל מקום בעולם ועשתה את כל מה שאחרים לא מעיזים אפילו לחלום, כשהיא מגיעה להופעה קרוב לבית, ההתרגשות משתקת אותה והיא בקושי נושמת.

אז מה שלומך?
"נורא חם. התלבשנו לחורף, ופתאום יצא הקיץ. נחתתי בארץ לפני שבוע, עכשיו אנחנו בחזרות להופעה, וההתרגשות בשיאה. בדיוק אמרתי היום לבעלי, שההופעות בארץ יתקיימו רק אם אני לא אקבל לפני זה התקף לב. אני ממש לא יכולה להסביר את מה שעובר עלי עכשיו. אני כבר שנים מנסה לנתח את זה ולא לגמרי מצליחה".

הבית שלך היום הוא פריז?
"כן, כבר יותר מ-20 שנה".

 נורא כיף ומאוד רומנטי שם, לא?
"לא יודעת. זה מאוד כיף ורומנטי כשבאים לטייל, כשאת גרה שם כל כך הרבה שנים, זה הופך להיות הבית. רואים את הטוב ואת הפחות טוב. את מסתכלת על זה כמו שמישהו שחי בפריז מסתכל על הארץ. זה אחרת כשאתה חי במקום מסוים".

 מה מביא אותך לארץ עכשיו?
"אנחנו משיקים את סיבוב ההופעות העולמי ומתחילים אותו כמובן בבית, בארץ, בשלוש הופעות. בהאנגר 11 בתל אביב, בזאפה בירושלים, ומסיימים את הסיבוב בארץ בהופעה בתיאטרון הצפון בקרית חיים. אחר כך חוזרים הביתה ובמרס אני יוצאת לסיבוב בארה"ב, ונצואלה, בולגריה, לונדון, ואולי בקיץ בפריז, זה יחסית נחשב לטור קצר".

אישתאר (צילום: אוהד רומנו, עיבוד: שיין הורוביץ)

מסע ההופעות משיק לך אלבום חדש?
"בדיוק. אני גאה לספר שסוף-סוף, אחרי שבע שנים של שקט, יצא אלבום חדש שקוראים לו 'שבע'. גם כי הוא האלבום השביעי, גם כי לקח לי שבע שנים מאז האלבום האחרון, וגם כי שבע זה מספר מזל ובכלל מספר מאוד סמלי בתרבות היהודית. השקת האלבום היא סיבה מספיק טובה לצאת לסיבוב הופעות. הופעתי פה ושם בשבע השנים האחרונות אבל בסך הכל מאוד מעט".

איך תכננת את הקריירה שלך כשהיית צעירה ובקרית אתא?
".הפעם הראשונה ששרתי היה בלחץ המשפחה בבר מצווה של בן דוד שלי בקרית חיים. היתה להקה על הבמה והמשפחה לחצה שאשיר. אז עליתי ושרתי את women in love של ברברה סטרייסנד, ואחר כך רצו עוד שיר, ושרתי עוד שיר שלה. הלהקה שהיתה באולם התלהבה ממני והציעה לי לשיר איתה בהופעות. הם היו בשוק ששלחתי אותם לבקש מהורים שלי רשות, הם לא האמינו שאני רק בת 15. ההורים שלי ליוו אותי במשך שנים להופעות בבתי מלון בצפון, באירועים, שרתי עם כל מיני להקות, וככה זה התגלגל.

"כאן אני לא רק אישתאר, כאן אני אתי ביטון, כאן אני עדיין אותה ילדה ביישנית. כשהקהל מהבית מגיע אלי קרוב לבמה, הוא רואה מי אני באמת, ואז אני נבוכה וחוזרת שוב להיות הילדה הביישנית הזו".

הכתבה המורחבת  תפורסם מחר (שישי) ב"עכבר העיר" של הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות