fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המופע שיבשל לכם מתכון לזוגיות מוצלחת

"מבשלים זוגיות" (צילום: יניב ביטון)
"מבשלים זוגיות" (צילום: יניב ביטון)

אם אתם מחפשים שעה ומשהו של נחת וצחוקים על זוגיות, אתם חייבים לראות את "מבשלים זוגיות", מופע בידור אינטראקטיבי שעוסק בדרמה המתוקה-מרירה של חיי זוגיות. במרכזו ניצב שף זועם בשיאו של משבר זוגי, אשר מסתייע בעזרתן של עורכת דין לענייני משפחה ומאמנת זוגית שמדריכות אותו החוצה מן המשבר. לפני שמוצא השף המבולבל טעם מחודש באהבה, העלילה מסתבכת והופכת לחיפוש הומוריסטי אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים: איך להתמודד עם "חבלני זוגיות" כמו כסף, החמות, אבא-של-בעלך והילדים? איך להישמע לאותות האזהרה בדרך לגירושים ולהימנע מהם? האם אפשר לחדש את חיי הסקס הרדומים? ומה מקומו של האוכל בחיי הזוגיות?

"מבשלים זוגיות" (צילום: יניב ביטון)
"מבשלים זוגיות" (צילום: יניב ביטון)

 

"מבשלים זוגיות" נולד לפני כשלוש שנים על ידי יוסי פרץ ארי (שדר רדיו, סטנדאפיסט ושף), סימי אקשוטי (מאמנת זוגית ועיתונאית) וגלית צור (עו"ד לענייני משפחה ומגשרת), שגם מככבים במופע. תחילה, הופיעו בסלונים של חברים ובהופעות אינטימיות, עד אשר אומצו על ידי תיאטרון חיפה והחלו להופיע ברחבי הארץ, כולל מסע הופעות מצליח בארה"ב. כעת הם חוזרים עם מופע משודרג וסקסי, עם סיפורים פיקנטיים שטרם נשמעו, סצנות מכמירות לב מחיי האהבה של כולנו, וכמובן – הומור בשפע.

אולם מזרע, ו', 29.1, 22:00, כרטיסים בטל': 052-7950248

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות