fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוקר טוב, אח"י אילת

לאט לאט הפך רחוב אח"י אילת ממקום שהיה לב הסצנה של חיי הלילה לרחוב מסחרי עם לא מעט עסקי מזון ובקרוב גם שני מרכזים מסחריים גדולים. איך משפיע שינוי הצביון על בעלי העסקים? מה היה עומק הפגיעה בעקבות עבודות התשתית וסגירת הכביש? ומדוע הסוחרים בטוחים שיש מקום להוריד את מחירי השכירות הגבוהים?
רחוב אח"י אילת (צילום: אפשרת פראנק)
רחוב אח"י אילת (צילום: אפשרת פראנק)

משהו קורה ברחוב אח"י אילת. הרחוב שקיבל את ההילה שלו בעקבות פתיחת מקומות הבילוי לפני כ-15 שנה, כבר לא מכיל רק פאבים ומועדונים.

בכלל, רוב העסקים הקשורים לחיי הלילה עזבו את הרחוב אבל משהו אחר קורה בו מבחינה מסחרית: עסקים נפתחים ונסגרים, ובקרוב ישתנה במידה גם אופיו של הרחוב שאליו יתווספו שני מרכזים מסחריים גדולים, שנמצאים בימים אלו בבנייה: האחד של היזם יוחאי אסולין, שיכלול את הסניף הכי גדול בארץ של רשת ארומה, ובניין נוסף שבונה חברת כפיר שבו עתיד להיפתח סניף של רשת סופר-פארם. ולצד כל אלו נעשו עבודות תשתית ושיפוצים נרחבות. אולם לטענת בעלי העסקים ברחוב עבודות אלו פגעו כלכלית בכמה מהם.

הפסדים כלכליים
ההתפתחות הכלכלית של הרחוב, לצד עבודות השיפוץ שהסתיימו בו רק לפני כחצי שנה, הפכו את אופיו למסחרי יותר ועדיין, לדברי בעלי העסקים לאורך הציר, רבים מהם לא התאוששו מההפסדים הכלכליים שנגרמו להם כתוצאה מסגירת הכביש במהלך ביצוע העבודות.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "הד הקריות"

רחוב אח"י אילת (צילום: אפשרת פראנק)
רחוב אח"י אילת (צילום: אפשרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות