fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורסם מכרז להקמת מבני ציבור בנאות אפק

עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה
עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה

במסגרת המכרז להקמת מבני ציבור בשכונת נאות אפק יוקם מרכז חינוך אשר יכלול בית ספר יסודי בן 24 כיתות, שמונה גני ילדים, מעון יום בן שלוש כיתות ולידם ייבנה בית כנסת. מבני הציבור אמורים לשמש  את הדיירים הראשונים שיאכלסו את שכונת נאות אפק.

עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה
עבודות בנייה בנאות אפק. צילום: דוברות העירייה

המכרז ייסגר בסוף חודש פברואר כאשר החברה הכלכלית מבקשת לקבל הצעות לביצוע עבודות שלד, גמר ופיתוח להקמת המרכז.

בכדי להטיב עם התושבים החדשים שרכשו את דירותיהם בנאות אפק בשיווקים הראשונים, התקיים מפגש שיתוף תושבים בו הציגה הנהלת העירייה, את כיווני הפיתוח העתידיים של השכונה, את מבני הציבור שיוקמו במקביל לבניית בתי המגורים, את השרותים שהתושבים יוכלו לקבל ואת השטחים הציבוריים והפארקים שייבנו בשכונה.

התושבים, שרובם זכו בדירות במסגרת ההגרלה מחיר למשתכן, הגיעו מכל רחבי הארץ והביעו עניין רב בעשייה העירונית שעבור רובם  לא מוכרת במיוחד. דוקורסקי סקר את מאפייני העיר, את החוזקות שלה, ואת תוכניות הפיתוח לשנים הקרובות.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, ציין שבימים אלו מקימה עיריית קריית ביאליק מרכז מידע לתושב בו יוכלו הדיירים החדשים לקבל במקום אחד את כלל השירותים הדרושים להם : תשלומי ארנונה ומים, הרשמה לגני ילדים ובתי הספר, קבלת תוכניות הנדסיות ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות