fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערוץ טבע מפנמה צילם סרט טבע בנחל הקישון

סרט טבע על נחל הקישון. צילום: יח"צ
סרט טבע על נחל הקישון. צילום: יח"צ

ברשות נחל הקישון אירחו צוות צילום מפנמה, אשר עוסק בצילומי טבע ומצלם סרט על אתרים נבחרים בישראל. הסרט נערך ביוזמת משרד החוץ ושגרירות ישראל בפנמה, בשיתוף פעולה עם קרן אלברטוס מדיה המלווה בארגון ההסברה Fuente Latina, על מנת להביא לידיעת הצופים במרכז אמריקה אתרים בולטים בישראל.

סרט טבע על נחל הקישון. צילום: יח"צ
סרט טבע על נחל הקישון. צילום: יח"צ

צוות הצילום מערוץ התוכן הפנמי של קרן אלבטרוס מדיה, מתמחה בהפקת סרטי טבע תיעודיים המשודרים ברחבי אמריקה הלטינית וצפון אמריקה. הקרן יוצרת ומפיצה קמפיינים בעלי השפעה גבוהה ותוכניות עטורות פרסים בכדי להעלות את המודעות ולחנך בנושאים חברתיים וסביבתיים ונחשבת למשמעותית במיוחד באזור מרכז וצפון אמריקה, כאשר פוטנציאל החשיפה שלה מגיע לרבע מיליארד צופים. לאחר הקמתה בשנת 2003, על ידי פילנתרופים, אלבטרוס גדלה במהירות והפכה לקול חשוב ונרחב באזור מרכז וצפון אמריקה.

במסגרת הצילומים בחר צוות הצילום לצלם את פעילות שיקומו של נחל קישון אותה מבצעת רשות נחל הקישון. בסרט נערכו צילומים ממורד הנחל, אשר הציגו את נוף המלחה ההיסטורי, נדידת הציפורים, תחנת הניטור של הרשות הבודקת את איכות מי הנחל ואת תכניותיה העתידיות של הרשות להקמת פארק נרחב במורד נחל קישון.

מנכ"לית רשות נחל הקישון, שרון נסים, התראיינה לצוות הצילום והעניקה להם את הזווית של הייחודיות והחדשנות הישראלית בשיקום הנחל כמודל לפרויקטים דומים בעולם. הצוות הביע עניין מיוחד במאמץ העל שנעשה לשיקום הנחל, ערך שיט בסירה והתרשם ממגוון העופות והצמחייה בסביבתו.

בסיום הביקור אמרה ניסים: "הצוות נפעם מיופיו של האזור והביע עניין מיוחד במאמצים לשיקום הנחל כמודל ייחודי לנחלים במרחב העירוני. אין לי ספק שהאזור שלנו הוא מהיפים בעולם ואני שמחה על כך שגם באמריקה הלטינית ייחשפו לכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות