fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית ביאליק במבצע אכיפה נגד צואת הכלבים ושוטטות

כלבים בשכונת רבין בכרמיאל אילוסטרציה צילום אלכס הובר
כלבים בשכונת רבין בכרמיאל אילוסטרציה צילום אלכס הובר

עיריית קרית ביאליק החלה במבצע אכיפה נרחב בנושא שוטטות בעלי חיים  ואיסוף גללי הצואה לאחר שתושבים רבים התלוננו לאחרונה על מטרד צואת הכלבים על מדרכות העיר. בעקבות כך החליטו בעירייה לצאת במבצע אכיפה מוגבר במסגרתו יוטלו קנסות בסך 730 שקלים למי שיתפס כאשר כלבו עושה צרכיו ברשות הרבים. כמו כן, ימשך מבצע אכיפה כנגד כלבים משוטטים.

צוות הפקחים, שחלקם סמויים, מסיירים בעיר, מצלמים את הכלבים בשעת מעשה ובעזרת השבב האלקטרוני המוצמד לכלבים מגיעים ישירות לבעליהם. במקביל הנהיגה העירייה מתן שוברים לבעלי הכלבים האוספים את גלילי הצואה מהמדרכות בעיר, מתוכם יוגרל השובר הזוכה. ראש העיר אלי דוקורסקי יעניק באופן אישי את הפרס לזוכה.

מהעירייה נמסר כי בשנת 2016 נרשמו 151 קנסות בגין עבירות שונות הקשורות להחזקת הכלבים, 53 דוחות על השארת צואת כלבים ו – 30 קנסות מנהליים בגין שוטטות. לאור חומרת התופעה הנחה ראש העיר להגביר את פעילות האכיפה ולהגדיל את כמות הדו"חות הניתנים.

מנהל מחלקת הפיקוח העירונית, שלום לוינזון, ציין: "אני שמח להדגיש כי תושבי העיר מבינים את חשיבות נושאי הניקיון והשמירה על איכות הסביבה ומשתפים פעולה. קיים שיפור במודעות התושבים בכלל ואני מקווה כי בעלי הכלבים יקפידו על איסוף הצואה. אנו נחושים לצמצם את מימדי התופעה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות