fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי שושן: "ההר הוליד עכבר"

אחרי הקטטה הגדולה שפרצה בפתח תקווה החליטה הנהלת איגוד הכדוריד לבטל את המחזור הקודם. זה נגמר בעונשים יחסית קלים ואיש לא מבין למה ביטלו את המחזור
שלומי שושן (מימין) ויו"ר האיגוד דורון שמחי (שני משמאל)
"מדוע האיגוד ביטל את המחזור"? שלומי שושן (מימין) ויו"ר האיגוד דורון שמחי (שני משמאל) (צילום: איסר רביץ)
שלומי שושן (מימין) ויו"ר האיגוד דורון  שמחי (שני משמאל)
"מדוע האיגוד ביטל את המחזור"? שלומי שושן (מימין) ויו"ר האיגוד דורון שמחי (שני משמאל) (צילום: איסר רביץ)

פרשת המשחק שפוצץ בליגה הלאומית בגלל קטטה גדולה, שהפכה ל'מלחמת עולם', הסתיימה השבוע בפסק דין מינורי של בית הדין של ההתאחדות לספורט. לאור החלטת הנהלת האיגוד להפסיק את משחקי הליגה הלאומית בשבוע שעבר, והחלטת המשטרה לסגור את האולם בפתח תקווה לחודש ימים, חשבו כולם ששתי הקבוצות המעורבות בפרשה, המארחת הפועל פתח תקווה והאורחת הפועל ראשון לציון 2 /באר טוביה יקבלו עונשים כבדים במיוחד.

בסופו של דבר החליט דיין בית הדין עו"ד צבי רוזין ששתי הקבוצות אחראיות לקטטה. לפיכך תוצאת המשחק נקבעה כ~0:0 ללא נקודות (פ"ת הובילה בהפרש גדול במשחק והייתה קרובה לניצחון). בנוסף פתח תקווה הוענשה בקיום תשעה משחקים ביתיים ללא קהל. הפסיקה השלישית המשמעותית הייתה הרחקתו של שחקן ראשון לציון 2 אביב מוסרי עד אמצע העונה הבאה.

יו"ר הקרייתים קרית חיים שלומי שושן לא מבין מדוע החליט איגוד הכדוריד לבטל את המחזור בשבוע שעבר: "עשו מזה כזה רעש, כאילו היה שם סדום ועמורה, ובסוף נתנו עונשים הזויים. אני לא מבין למה ביטלו את המחזור הקודם, בסופו של דבר זה עשה בלגן גדול ויהיה קשה להשלים את המשחקים בגלל החגים. בסופו של דבר אפשר לומר שההר הוליד עכבר. אני לא מצפה שהליגה תוכרע על שולחן הדיונים, אבל אני לא מבין על מה הייתה המהומה".

בינתיים ממשיכה קבוצת הקרייתים להתאמן לקראת שלושת המשחקים האחרונים שנותרו לה. היום הייתה הקבוצה אמורה לשחק בחוץ נגד מכבי רעננה, שמדורגת במקום השלישי, אך הנהלת הקבוצה הודיעה להנהלת האיגוד כי היא לא מוכנה לשחק שני משחקים תוך יומיים, שכן ביום ראשון היא תארח את מובילת הטבלה הפועל רמת גן בשעה 20:30.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות