fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופר מזרחי סיים את עבודתו כמאמן צור שלום

מאמן צור שלום סיים את עבודתו מיד לאחר המשחק ביום שישי האחרון. את מקומו יחליף דני רביבנוניץ'
עופר מזרחי (צילום: איסר רביץ)
עופר מזרחי (צילום: איסר רביץ)

עופר מזרחי, מאמן מכבי צור שלום סיים את עבדותו בקבוצה מיד אחרי המשחק האחרון של הקבוצה, שנערך ביום שישי בצור שלום, בו נוצחה צור שלום על ידי מובילת הטבלה הפועל הרצליה בתוצאה 2:0.

יצוין, כי גם אם צור שלום הייתה מנצחת במשחק מזרחי היה מסיים את תפקידו בקבוצה, לאחר שהגיע להסכם בעניין עם הנהלת הקבוצה.

מכבי צור שלום התדרדרה בשבועות האחרונים לתחתית הטבלה והיא מדורגת במקום ה-14, נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. עיקר הבעיות בקבוצה הן בהגנה, שספגה 19 שערים ב-8 משחקים והנהלת הקבוצה הודיעה כי תנסה בתקופה הקרובה להחתים שני שחקנים ברמה גבוהה.

עופר מזרחי (צילום: איסר רביץ)
החליט להיפרד. עופר מזרחי (צילום: איסר רביץ)

את מקומו של מזרחי ימלא דני רבינוביץ', האיש למשימות מיוחדות של המחלקה, שבעבר החליף כמה פעמים את מאמן הבוגרים ותמיד עשה זאת בהצלחה, תוך עמידה ביעדים, כולל בעונה שעברה כשהצעיד את הקבוצה מתחתית הטבלה למרכז הטבלה. גם הפעם המשימה שלו תהיה להבטיח את מקומה של הקבוצה בליגה א' לעונה נוספת.

עופר מזרחי: "בשבוע שעבר פניתי ליו"ר המחלקה יגאל קסלסי ואמרצתי לו שברגע שמספר שחקנים פנו אליו לדבר איתו עלי הוא החליש אותי. לכן אין טעם שאמשיך לעבוד בקבוצה. החלטנו להיפרד".

דני רובינוביץ': "ההנהלה פנתה אלי בעניין, שקלתי את הנושא ובדקתי אם אוכל לבצע את תפקידי מבלי שייפגע בעבודתי והחלטתי לקחת את התפקיד. אני מקווה שאצליח לעזור לקבוצה לעמוד במשימת ההישארות בליגה. אמשיך במקביל לאמן גם את קבוצת הנערים א' של המועדון. אני מאחל לעופר מזרחי הצלחה בהמשך, הוא אדם ומאמן חיובי".

דני רבינוביץ (צילום: איסר רביץ)
מקווה לעזור לקבוצה. דני רבינוביץ (צילום: איסר רביץ)

» בואו לדבר על זה בפייסבוק

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות