fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורט בקריות: מכבי צור שלום בדרך לליגה ב'

תוך חמישה ימים ספגה מכבי צור שלום 10 שערים ללא מענה. הפסד ביתי קריטי מאוד לנהריה 3:0 ותבוסה 7:0 בגביע לבני יהודה. בשישי הקרוב מצפה לה עוד משימה בלתי אפשרית - משחק חוץ באיצטדיון טדי נגד הפועל קטמון
ללא מילים. יוחאי אהרוני והשופט אליאס איהב (משמאל), שהרחיק אותו צילום: איסר רביץ
ללא מילים. יוחאי אהרוני והשופט אליאס איהב (משמאל), שהרחיק אותו (צילום: איסר רביץ)

חגיגות חג החנוכה לא ממש נחגגו בקבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום. בשישי שעבר התייצבה הקבוצה למשחק ליגה חשוב ביותר, עם מאמן חדש על הקווים, השלישי העונה, אסי כץ מאמן הכושר ומאמן השוערים של הקבוצה. אלא שאפקט החלפת המאמן הידוע לא עשה שום רושם על הקבוצה היריבה – בית"ר נהריה, שניצחה בקלות במגרשה הביתי של צור שלום 0:3 וסיבכה לגמרי את הקבוצה המקומית.

צור שלום התאמנה יום קודם בהתלהבות. כץ ביחד עם מנהל הקבוצה ויטל רבינוביץ' והיו"ר יגאל קסלסי, הלהיבו את השחקנים, דיברו אל ליבם ושידרו אופטימיות. הם פתחו טוב, אבל בדקה ה-10 האורחים ניצלו טעות בהגנה ועלו ליתרון 0:1. הדקה ה-40 הייתה הדקה הקריטית במשחק. יוחאי אהרוני נפל ברחבה, ספק הוכשל, ספק התחזה. השופט אליאס איהאב, היסס לרגע ובסוף הוציא לו כרטיס צהוב שלרוע המזל היה צהוב שני.

ללא מילים. יוחאי אהרוני והשופט אליאס איהב (משמאל), שהרחיק אותו  צילום: איסר רביץ
ללא מילים. יוחאי אהרוני והשופט אליאס איהב (משמאל), שהרחיק אותו (צילום: איסר רביץ)

החלטה מעוררת מחלוקת, לטעמי שגויה. בהחלט היה מקום להפעיל את חוק מספר 18 בסיטואציה הזו. ההחלטה הזו של השופט חיסלה סופית את צור שלום, שספגה במחצית השנייה עוד שני שערים והובסה 3:0. שיהיה ברור, לא בגלל השופט הקבוצה נוצחה. מכבי צור שלום לא הייתה ראויה לנקודה אחת. כפי שהיא שיחקה היא בדרך הבטוחה לליגה ב'. אם המשחק היה נמשך עד צאת השבת היא לא הייתה כובשת.

אם לא די בתבוסה הביתית בליגה, ביום שלישי יצאה צור שלום לאצטדיון בלומפילד, כדי לפגוש בסיבוב ח' של הגביע את מוליכת טבלת הליגה הלאומית בני יהודה. זה הסתיים כצפוי בתוצאה 0:7 לבני יהודה. כל מילה נוספת מיותרת. בשישי הקרוב מצפה לצור שלום משחק קשה ביותר בליגה נגד הפועל קטמון בחוץ, מועמדת חזקה מאוד לעלייה לליגה הלאומית. המשחק יתקיים באצטדיון טדי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות