fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעין פורמן אלופת ישראל

פורמן זכתה בחמישי בערב בתואר אלופת ישראל בקפיצה לגובה לנשים בפעם החמישית
מעיין פורמן
אלופה. מעיין פורמן (צילום: נחום סגל)

מעין פורמן שחף, אתלטית מכבי חיפה, זכתה בחמישי בערב בתואר אלופת ישראל בקפיצה לגובה לנשים בפעם החמישית, לאחר שעברה 1.83 מ'. האתלטית המעולה עברה את כל הגבהים בניסיונות הראשונים ואולם בגובה 1.86 היא פסלה שלוש פעמים וסיימה את התחרות בתוצאה מאכזבת מבחינתה, כיוון שהמטרה שלה הייתה לעבור 1.92 מ', ולהבטיח את השתתפותה באליפות העולם שתתקיים בחודש הבא במוסקבה.

אליפות ישראל באתלטיקה קלה התקיימה באיצטדיון הדר יוסף בתל אביב. תחרות הקפיצה לגובה לנשים הייתה התחרות האחרונה. מיד אחרי התחרות אמרה מעין כי היא הגיעה חולה לתחרות והיא לא ישנה בלילה הקודם ולפיכך הופתעה שהצליחה לקפוץ לגובה 1.83. יחד עם זאת היא אמרה כי יש לה מספיק תחרויות בחודש הקרוב, כולל האוניברסיאדה בשבוע הבא ומשחקי המכבייה, והיא מקווה שהיא תצליח לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם.

יצוין כי מעין (בת 27) תושבת קרית ים, הוכתרה בארבע השנים האחרונות בתואר אתלטית השנה של הד הקריות ולפני שנה אף הוכתרה כספורטאית השנה.

מעיין פורמן אתלטית השנה מעיין (פורמן) שחף (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות