fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלחמת הישרדות

 שבוע אחרי התיקו הגדול עם הפועל ת"א גברה קבוצת הקרייתים על ראשון לציון 2 - 29:36. המאמן החדש אריאל בלומוביץ' מספק את הסחורה
עוד הצגה של הקיצוני (11 שע'). יניב לקר (צילו
עוד הצגה של הקיצוני (11 שע'). יניב לקר (צילו

מעודדים מתוצאת התיקו במחזור הקודם מול מוליכת הטבלה הפועל תל אביב התייצבו ביום ראשון כדוריידני הקרייתים למשחק ביתי נגד הפועל ראשון לציון 2. זה היה משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, שכן ניצחון של הקרייתים היה אמור לקרב אותה לראשון עד למרחק של 3 נקודות בלבד. בסיבוב הראשון הקרייתים נוצחו בראשון לציון 26:20, לפיכך הקבוצה שמה לעצמה מטרה לנצח בהפרש של 7 שערים, כדי לרכוש יתרון על ראשון, במידה ושתי הקבוצות יסיימו את העונה במאזן זהה. בתום משחק נטול הגנות, בעיקר בחצי הראשון, הקרייתים ניצחו 29:36, לאחר 17:20 במחצית הראשונה.

המחצית הראשונה התאפיינה כאמור בהתקפה בלבד, הקבוצות פשוט לא שמרו בהגנה. המגמה הזו נמשכה עד הדקה ה-45 שבה הקרייתים הובילו 24:27. בשלב הזה הבינו חניכיו של המאמן החדש אריאל בלומוביץ' שכדי לנצח בהפרש של 7 שערים לא מספיק להבקיע, אלא צריך גם לעשות הגנה. 

הקרייתים בראשם הקפטן תומר פרי והמתאזרח טונדיי עבדול ראשיד לחצו בהגנה ויצאו להתקפות מתפרצות, אותן סיימו יניב לקר המצויין וטונדיי עם שערים רבים. תוצאת הסיום 29:36 גרמה לשמחה רבה במחנה הכתומים.

עוד הצגה של הקיצוני (11 שע'). יניב לקר (צילו
עוד הצגה של הקיצוני (11 שע'). יניב לקר (צילו

כבשו לזכות הקרייתים: יניב לקר 11, טונדיי עבדול ראשיד 8, מור קמחי 5, לירון בניטה 4, ערן רייזלר, תומר פרי, שגיב לוי ומורן ספיבק 2 כ"א.

חמישה מחזורים לסיום העונה מדורגת הקבוצה במקום ה-9, הלפני אחרון, אבל מצבה השתפר, שכן רק יחס ניצחונות מפריד כעת בינה לבין מכבי ארזים רמת גן, שמדורגת במקום ה-8. לשתי הקבוצות 6 נקודות. כידוע הקבוצה שתסיים את העונה במקום ה-8 תינצל מירידה אוטומטית לליגה הארצית ותשתתף במשחקי מבחן, ביחד עם הקבוצה שתסיים את הליגה הסדירה במקום ה-7. כרגע נמצאת שם ראשון לציון 2, עם 9 נקודות. בקבוצה לוטשים עיניים למקום השישי, חוף המבטחים של הליגה, שיותיר את הקבוצה אוטומטית בליגה הלאומית לעונה נוספת.

כדי לעמוד במשימה זו הקרייתים יצטרכו לנצח לפחות שלושה מתוך חמישה המשחקים שנותרו להם. נגד קבוצות הצמרת הפועל קרית אונו ועירוני רחובות, שניהם בחוץ, זה נראה לא סביר, אבל שלושת המשחקים האחרים מול ראשון לציון/באר טוביה, שמדורגת במקום האחרון, גם כן במשחק חוץ, ושני משחקי בית נגד מ.כ. באר שבע וא.ס. סביון הקרייתים בהחלט יכולים לנצח. אם אכן הקבוצה תנצח בשלושת המשחקים יש סיכוי גדול שהיא תישאר בליגה מהמקום השישי, ללא משחקי מבחן.
ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל קרית אונו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות