fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא יכולים לחכות

אחרי עונה קטסטרופלית 22500 אוהדים הגיעו ביום חם במיוחד כדי לראות את מכבי חיפה המתחדשת. הם יצאו מרוצים מהניצחון בדרבי, מהמשחק פחות, אבל יש שיפור/ עמית פרוסנר
לא ילד בן 17. יוסי בניון צילום: איסר רביץ
דומיננטי על הקווים. רוני לוי צילום: אדריאן הרבשטיין

יש חלוץ זר, אין חלוץ זר. יגיע קשר, או לא יגיע קשר. הרכש צנוע? את הקהל של מכבי חיפה שום דבר לא מעניין, ואחרי עונה קטסטרופלית הוא מביע אמון בקבוצה ובעיקר במאמן החדש_ישן רוני לוי. אחרת, אין דרך להסביר את הנתון הבלתי נתפס של 22500 צופים שהגיע ביום חם במיוחד בתחילת אוגוסט כדי לראות את מכבי המתחדשת במשחק גביע הטוטו. מכבי אמנם ניצחה 1:2 את הפועל בדרבי וחזרה מפיגור, אבל האמת שתיקו היה משקף יותר את המשחק הזה, ולמרות שמכבי לחצה ושלטה בכדור, הפועל הצליחה להגיע ללא מעט הזדמנויות ואף החמיצה פנדל.

לא ילד בן 17. יוסי בניון  צילום: איסר רביץ
דומיננטי על הקווים. רוני לוי צילום: אדריאן הרבשטיין

יש מאמן
למרות הניצחון התוצאה עצמה פחות משנה, בעיקר כשיש עוד שבועיים וחצי עד פתיחת הליגה והשחקנים עדיין לא בכושר מלא, אבל הבשורה הטובה היא שבמכבי חיפה יש טביעת אצבע ברורה של רוני לוי. זה לא מושלם, יש לא מעט ליקויים ודברים שעדיין צריך לתקן, וכמובן שהסגל עדיין לא מלא, אבל מהפתיחה היה ברור שהקבוצה הזו לוחצת על כל המגרש, משחקת 2:4:4 בשני קוי הגנה, כשאיסמעיל ריאן וחן עזרא משחקים על הקווים, איתי שכטר ואלירן עטר מקדימה, כשההתקפה הגיעה משמאל, עטר הלך לאגף ושכטר נכנס למרכז וכשההתקפה הגיעה מימין שכטר הלך ימינה ועטר נכנס למרכז. אביחי ידין הוא הגרזן וניקולה דרינצ'יץ' משחק לידו ולמעשה משמש כמנהל המשחק של מכבי, בעיקר במסירות ארוכות לכיוון האגפים. מכבי מנסה לצאת מהר קדימה דרך ריאן ועזרא, ולצרף את המגינים. זה נראה בכלל לא רע לפרקים, ולזה בהחלט אפשר להוסיף משחק מצוין של ריאן, שעם לחץ בלתי פוסק ושני בישולים הראה שיש לו מקום לפחות בסגל של מכבי, ולטעמי כרגע הוא צריך גם לפתוח, לפחות עד שיגיע שחקן זר, ו-25 דקות טובות מאוד של יוסי בניון שנכנס כמחליף, ולמעשה הביא את השינוי במשחק עם כמה מסירות מצוינות לעומק.

טעויות במרכז ההגנה

מוקדם לחוות דעה על דרינצ'יץ. יש לו מסירות נפלאות והוא שחקן חכם עם מיקום מצוין, אבל הוא לא משחק בכלל לעומק, אלא מעדיף לנהל את המשחק מאחורה. במצב כזה למכבי אין שום איום ממרכז המגרש אם אחד משחקני האגף לא נכנס לאמצע, ולוי חייב למצוא לזה פתרון, אחרת קבוצות פשוט ישימו קשר על דרינצ'יץ שיפריע לו לנהל את המשחק, יצופפו עם קשר נוסף ליד הבלמים ומכבי  תהיה בבעיה. גם מרכז ההגנה עם דקל קינן ודגני נראה קצת מפוזר ועשה לא מעט טעויות לא הכרחיות. אבל כאן יש את מארק ואליינטה, שעדיין לא בכושר מלא וכולנו מקווים שהוא יהיה לפחות ברמה של אברהם פאס.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות