fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: ליגת העל זו לא מילה גסה

לא בטוח שהנהלת אגודת הקרייתים תאהב את הכותרת, מה איכפת לנו? אבל כמו שהקבוצה נראית בתקופה האחרונה היא הופכת לפקטור משמעותי מאוד בליגה הלאומית. ביום ראשון היא ניצחה בסביון 28:31 ואם תנצח בראשון הקרוב את פ"ת היא תאיים על המקום השני
תומר פרי
תומר פרי (צילום: איסר רביץ)
חן קטן
עשה קאמבק ענק. חן קטן (צילום: איסר רביץ)

אי אפשר להאמין איזה מהפכים קבוצה יכולה לעבור בפרק זמן של כמה חודשים. קבוצת הקרייתים פתחה את העונה, בליגה הלאומית בכדוריד בצורה גרועה, עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים. היה חשש שהיא תסתבך בתחתית ותאבק על מקומה בליגה, אבל אז הצטרף לקבוצה ישראל פישר, המקשר הנפלא ממכבי מוצקין. מאז הקרייתים ניצחו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים והם כבר מדורגים בצמרת. עכשיו ליגת העל כלל לא נראית רחוקה, אבל לא בטוח שקברניטי הקבוצה מכוונים לשם.

ביום ראשון יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד א.ס. סביון, שדורגה ערב המשחק לפני הקרייתים עם נקודה אחת יותר. יתרה מכך, בסיבוב הראשון ניצחה סביון בקרית חיים. הפעם חניכיו של ארז פפו ניצחו 28:31. המדהים הוא שפישר לא שיחק בגלל פציעה. גם חסרונו של הצעיר מורן ספיבק היה משמעותי מאוד, שכן ספיבק הפך לבורג חשוב בקבוצה, למרות שירותו כלוחם בצה"ל. שאר החברים ידעו להתעלות והם זכו לתגבור מפתיע בעקבות הצטרפותו של הותיק חן קטן, שחזר מפרישה ושיחק לראשונה העונה במשחק בסביון. קטן אגב הצטיין במשחק. פרט לקטן בלט הותיקים: השוער דני טיאר, אסף אוקמינסקי, ויריב רינקוב, ששיחק עם תפרים במרפק ושבר באצבע, זכר לפציעות בשני המשחקים הקודמים של הקבוצה. הניצחון המרשים הושג בזכות משחק קבוצתי יוצא מהכלל ומשחק לחימה חסר פשרות של שחקני הקבוצה.

המשחק החל בצורה צמודה, אחרי 4:4 עלתה קבוצת הקרייתים ליתרון 4:7 משערים של גילי בניטה ואוקמינסקי ובדקה ה~15 הובילה 7:9. ריצה של 0:5 של המקומיים גרמה למהפך בתוצאה וסביון הובילה 9:12. עד תום המחצית הראשונה הצליחו שחקני הקרייתים להשוות 14:14. גם בתחילת המחצית השנייה הסתמן שוויון, ואולם אחרי 18:18 עלתה הקרייתים בהמשך ליתרון 19:20, שאותו לא שמטה עד הסיום. הדקה ה-47 הייתה דקה קריטית במשחק, שבה הקפטן תומר פרי כבש שער והעלה את קבוצתו ליתרון 21:23, למרות שהקבוצה שיחקה עם ארבעה שחקני שדה בלבד, בעקבות הרחקת שני שחקנים לשתי דקות. כשהמורחקים חזרו הגדילו הקרייתים את יתרונם – 21:25 בדקה ה~49, ובהמשך שמרו על יתרונם 26:30 בדקה ה-56 ובסיום ניצחו 28:31.

כובשי השערים: אסף אוקמינסקי ויריב רינקוב 7 כ"א, חן קטן (6 אסיסטים) 5, תומר פרי (4 אס') ועומר לפידות 4 כ"א, לירון בניטה 2, גילי בניטה וגיא כהן 1 כ"א. שיחקו ולא כבשו: דני טיאר, עידן קורנברג, שחר אטיה, אייל ענבר ועומרי שניידר.

ביום ראשון בשעה 20:30 תארח הקרייתים, באולם דגן, את הפועל פ"ת, שהנחילה השבוע הפסד ראשון למוליכת הטבלה, הפועל רמת גן. לשתי הקבוצות מאזן של 12 נקודות, אך פ"ת שיחקה משחק אחד פחות.

תומר פרי
תומר פרי (צילום: איסר רביץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות