fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: הקרייתים נפלו לבור עמוק

בקיץ, אחרי שהתחזקה בצורה משמעותית, פנטזה הקבוצה על משחקי מבחן לעלייה לליגה הלאומית. ביום ראשון היא נוצחה בבית על ידי ארזים ר"ג 26:24 והיא מדורגת במקום האחרון עם 0 נקודות ומועמדת לירידה לליגה השלישית
"זו לא הקבוצה שאני מכיר". עומרי שניידר (צילום: איסר רביץ)
"זו לא הקבוצה שאני מכיר". עומרי שניידר

משהו רע עובר העונה על ענף הכדוריד בקריות. אחרי פתיחת עונה נוראית של הקבוצה הבכירה – מכבי קרית מוצקין בליגת העל, פתחה קבוצת הקרייתים את העונה בליגה הלאומית בתקווה להתקדם עוד לעומת העונה שעברה, ואולי אף להגיע למשחקי מבחן על הזכות לשחק בליגת העל. להזכירכם, הקרייתים סיימו את העונה שעברה במקום הרביעי המכובד. התקוות הללו לא היו סתמיות, הקבוצה הצליחה לשמור על הבסיס של העונה שעברה, יתרה מכך, במהלך הקיץ הצטרפו לשורותיה שלושה שחקנים, מור קמחי, ממכבי קרית מוצקין, שגיב לוי וערן
רייזלר, שחקני העבר שחזרו לקבוצה. לוי אחרי שליחות של כמה שנים בחו"ל ורייזלר אחרי הפסקה של שנה. ללא ספק חיזוק משמעותי.
בתום ארבעה מחזורים המציאות טפחה על הפנים של כולם בקבוצה. הקרייתים מדורגים במקום האחרון עם מאזן עלוב של 0 נקודות. הקבוצה היחידה בליגה שלא צברה נקודות, ולפתע החלום לרוץ לליגת העל קיבל תפנית עם חשש מירידה לליגה השלישית. ביום ראשון נפגשה הקבוצה למאבק עם מכבי ארזים רמת גן לסוג של משחק עונה. שתי הקבוצות התייצבו למשחק ללא נקודות בשלושה משחקים, לכן הייתה לתוצאת המשחק חשיבות רבה. הקרייתים נהנו מיתרון ביתיות, אבל גם זה לא עזר להם ובתום משחק הפכפך נוצחו חניכיו של ארז פפו 26:24.

המחצית הראשונה התאפיינה בנדנדת שערים בין שתי הקבוצות, כאשר אף קבוצה לא השכילה להוביל בפער של יותר משער. האירוע המרכזי במחצית היה פציעתו של מור קמחי, שסובב את הקרסול בדקה ה~10 וחזר לשחק רק לקראת סוף המחצית. בעקבות הפציעה קמחי סובל מנפיחות בקרסול והוא בספק למשחק הקרוב של הקבוצה ביום ראשון. בתום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 13:14 לטובת הקרייתים.

"זו לא הקבוצה שאני מכיר". עומרי שניידר  (צילום: איסר רביץ)
"זו לא הקבוצה שאני מכיר". עומרי שניידר

המחצית השניה נפתחה בסערה על ידי הקרייתים, בזכות יכולת טובה של שגיב לוי ויניב לקר בהתקפה, קמחי בהגנה ועומרי שניידר בשער. הקרייתים פתחו פער של 5 שערים 15:20 בדקה ה-40. זה נראה טוב בשלב הזה והיה נדמה שעד הסיום הקבוצה תשייט לניצחון קל, אבל אז הקרייתים נרדמו ונתנו לאורחים לחזור למשחק. בדקה ה~50 עוד הובילו הקרייתים 19:22, אבל מאותו רגע ועד סוף המשחק הפסיקו לשחק והאורחים עשו ריצה של 2:7 בדרך לניצחון גדול 24:26 בתום המשחק.
לא ברור מה קרה לקבוצה ברבע האחרון של המשחק, היא הרימה ידיים בקלות בלתי נסבלת, שלא אופיינית לקבוצה. כעת היא צריכה לעשות סוויץ' ולהבין שהיא בסכנת ירידה, לפני שיהיה מאוחר מדי. כובשי השערים לזכות הקרייתים ישראל פישר, יניב לקר ושגיב לוי 5 כ"א, תומר פרי 4, ניסן סבג ומור קמחי 2 כ"א וספיבק 1.
שוער הקבוצה עומרי שניידר מסכם: "כואב. זו לא הקבוצה שאני מכיר. חסרה פה מלחמה בהגנה. הכנסנו את עצמנו לבור עמוק שנצא ממנו רק ביחד. יש פה את חומר השחקנים הטוב ביותר שהיה בקבוצה בשנים האחרונות ועדיין אנחנו נראים זוועה. אם לא נתעשת ומהר לא נוכל להחזיר את הגלגל". ביום ראשון בשעה 20:30 תקיים הקבוצה משחק ביתי שני ברציפות. הפעם תגיע לכאן אחת הקבוצות הטובות בליגה, הפועל קרית אונו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות