fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: בלי שנרגיש הקרייתים כבר בצמרת

תוך שלושה ימים זכתה הקבוצה בשני ניצחונות גדולים והיא רחוקה מהמקום השני בשתי נקודות בלבד
ישראל פישר
מאז שהצטרף הקרייתים מנצחים. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)
 ישראל פישר
הצטיין במשחק השני. דני טיאר (צילום: איסר רביץ)

אחרי פתיחת עונה גרועה קבוצת הקרייתים נכנסה לאחרונה לכושר שיא. בשלושה ימים ניצחה הקבוצה בביתה שתי קבוצות שדורגו מעליה, ובזכות כך עלתה למקום החמישי עם 10 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השני. זה התחיל בחמישי שעבר במשחק נגד הפועל "הדייגים" ראשון לציון, שהסתיים בניצחון של הקרייתים 22:28, ונמשך ביום ראשון בניצחון גדול על סגנית מוליכת הטבלה מכבי רעננה 23:27.

במשחק נגד ראשון לציון הובילו האורחים 3:6 בפתיחה, אך עד תום המחצית הראשונה חניכיו של ארז פפו עשו מהפך וסיימו את המחצית ביתרון 12:14. הקרייתים שמרו על יתרונם לאורך המחצית השנייה ואף הגדילו אותו 15:19 בדקה ה-41, 19:24 בדקה ה-52 ובסיום 22:28. בסיום המשחק ארעה תקרית מכוערת כאשר האורחים התפרצו כלפי ספסל הקרייתים, במחאה על פסק זמן שנטל פפו. בסוף הם נרגעו, אך זה עלה להם בהרחקת שלושה שחקנים.

מכבי תל אביב מוצקין יד
מאז שהצטרף הקרייתים מנצחים. ישראל פישר (צילום: איסר רביץ)

כבשו לזכות הקרייתים: יריב רינקוב 8, עומר לפידות 7, ישראל פישר 6 (13 אסיסטים), תומר פרי 4, מורן ספיבק 2, אסף אוקמינסקי 1. המשחק השני נגד מכבי רעננה החל בצורה דומה, כאשר רעננה הובילה 6:9 בדקה ה-17. עד תום המחצית הראשונה הקרייתים השוו 11:11. המחצית השנייה התנהלה בעשר הדקות הראשונות בשוויון כוחות, אבל אז לחצו הקרייתים על הדוושה ועלו ליתרון 21:27 בדקה ה~48, בזכות הגנה מצוינת, בניצוחו של השוער דני טיאר. עד הסיום מוצקין שמרה על יתרונה וניצחה 23:27. כובשי השערים: פישר 13, לפידות 5, רינקוב 3, ספיבק ואוקמינסקי 2 כ"א, פרי 1. המשחק הקרוב של הקבוצה יתקיים ביום ראשון בסביון, נגד א.ס סביון, שמודרגת במקום השלישי עם נקודה אחת יותר. סביון ניצחה בקרית חיים בסיבוב הראשון 24:26. בכושרה הנוכחי, עם פישר ולפידות, קבוצת הקרייתים בהחלט יכולה לנצח.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות