fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: ולדי קופמן מונה לקפטן הנבחרת

שני שחקני עבר גדולים של מכבי קרית מוצקין החליפו תפקידים בנבחרת ישראל. ולדי קופמן, מגדולי השחקנים שצמחו במוצקין בכל הזמנים ומשחק היום במכבי ראשון לציון, מונה השבוע לקפטן נבחרת ישראל, במקום עומר דבדה, היום שחקן מכבי תל אביב, שהתחיל את דרכו במוצקין

נבחרת ישראל בכדוריד סיימה ביום שני שעבר את הכנותיה לטורניר מוקדמות אליפות העולם, שהחל ביום שישי שעבר בליטא. היום (ראשון) בשעה 14:30 תקיים הנבחרת משחק נגד גיאורגיה. הראשונה בבית תעפיל לשלב הפליאוף במוקדמות.

בתחילת השבוע מונה ולדי קופמן לקפטן הנבחרת, במקומו של עומר דבדה, בהחלטה משותפת של הצוות המקצועי והניהולי של הנבחרת ודבדה עצמו, בעקבות תקרית באימון הנבחרת בשבוע שעבר. כך דווח באתר של האיגוד.

סגל נבחרת ישראל כולל 20 שחקנים, אף אחד מהם לא משחק במכבי קרית מוצקין, אבל שני הקפטנים, זה שהוחלף – עומר דבדה, וזה שנבחר – ולדי קופמן, גדלו במכבי קרית מוצקין ועושים קריירה גדולה באזור המרכז. קופמן זכה עם מכבי תל אביב באליפות המדינה לפני שנתיים, ועשה זאת שוב בעונה שעברה עם מכבי ראשון לציון, קבוצתו הנוכחית. דבדה שיחק עם קופמן במכבי תל אביב בעונת האליפות. יצוין כי פרט לשניים שימשו בעבר שני שחקנים נוספים ממכבי מוצקין בתפקיד קפטן נבחרת ישראל, שמעון אלבמן המיתולוגי וארז פפו הענק, תרתי משמע. אפשר להכתיר את כל הארבעה, ביחד עם דוד עמר כגדולי השחקנים של מכבי מוצקין בכל הזמנים.

vladi 01
קפטן הנבחרת זכה באליפות עם ראשון. ולדי קופמן (צילום: יועד כהן איגוד הכדוריד)

הקפטן החדש סיכם לאתר האיגוד את ההכנות לטורניר מוקדמות העולם: "התאמנו בשבועיים האחרונים באופן אינטנסיבי. ערכנו הלילה באיטליה ניסוי כלים אחרון לפני המשימה בסוף השבוע, זאת לאחר טורניר הכנה מצוין שקיימנו בהולנד ונתן לנו הזדמנות לתרגל את כל מה שעבדנו עליו ב~4 החודשים האחרונים".

אגב בעונה האחרונה של קופמן במכבי מוצקין, בשנת 2014, הוא הוכתר על ידי 'הד הקריות', ביחד עם חברו שוער הקבוצה אורן מאירוביץ', כספורטאי השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות