fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דברו חלש, שחקו חזק

רגע לפני הדרבי החיפאי, צ'רקס בפנייה אישית לטל בנין ורוני לוי: אל תהרסו לנו את החלום המתוק בעוד תצוגה מאכזבת
טל בנין (צילום: רולנדי ברנשטיין)
טל בנין (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שורו הביטו וראו, מכבי תל אביב בכדורגל, הקבוצה של המדינה, נותנת לבני יהודה בראש ומביסה אותה 0:4, ימים ספורים אחרי שהיא בעצמה מובסת באצטדיון סמי עופר בתוצאה זהה על ידי צ'לסי מאנגליה. יגידו החכמים בלילה, שמכבי תל אביב נמצאת במקום טוב באמצע, בין בני יהודה לבין צ'לסי, אלא שזה רק מראית עין.

מכבי תל אביב קרובה יותר לשכונה ורחוקה מהכדורגל האירופי. זה מעיד על הליגה שלנו, שהופכת להיות כמו הליגה הסקוטית, כקלאסיקה של ליגה עם קבוצה  אחת  וכל השאר שאוכלות אחת לשנייה את הראש, ויוצרות חוסר יציבות וירידת רמה.

הקהל הירוק רוצה להתרגש (צילום: עדי סרדס)
הקהל הירוק רוצה להתרגש (צילום: עדי סרדס)

 

ביום שני הבא עלינו לטובה, ייערך בחיפה דרבי. כבר שנים שלא נערך בעיר דרבי שבו שתי הקבוצות בסוג של שפל מנטאלי ומקצועי, מפגינות חוסר יציבות, ובעיקר חוסר ביטחון, כתופעה חברתית הפוגעת ביכולת המקצועית. מכבי חיפה רוצה פלייאוף עליון כדי למזער כישלון קולוסאלי מקצועי, שנמשך כבר חמש עונות רצופות. הפועל, כמו הפועל בימיו של הדוד מאמריקה כץ, רוצה קצת אוויר לנשימה, קצת יציבות וקצת לאסוף נקודות בתחתית הבוערת. הקהל רוצה ניצחון בדרבי אדום או ירוק, תלוי את מי שואלים, אבל הוא גם רוצה לראות משחק כדורגל ברמה טובה. הוא רוצה מותחן, הוא רוצה להתרגש, בשביל זה הוא משלם. אז אנא מכם, טל בנין ורוני לוי, אל תהרסו לנו את החלום המתוק בעוד תצוגה מאכזבת, דברו חלש ושחקו חזק והתקפי, ושהטובה מהשתיים תזכה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות