fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבית היהודי ורוח חדשה במוצקין חתמו על הסכם עודפים

הסכם עודפים. צילום: הבית היהודי
הסכם עודפים. צילום: הבית היהודי

רשימות רוח חדשה במוצקין והבית היהודי במוצקין התכנסו במוצאי שבת לחתום על הסכם עודפים ביניהן. ראשי הסיעות הצהירו כי הסכם העודפים נועד למנוע בזבוז קולות בבחירות ולהגדיל את אחוז ההצבעה ובכך למצות את הייצוג של בוחרי שתי הסיעות.

הסכם עודפים. צילום: הבית היהודי
הסכם עודפים. צילום: הבית היהודי

יו"ר רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, מסר: "כל סיעה שהעומד בראשה התחייב לשמור על נייטרליות בהתמודדות לראשות העיר היא סיעה ראויה לחתום עימה על ההסכם. סיעת הבית היהודי היחידה שמחויבת לנייטרליות ורבים ממצביעיה הם תומכי ציקי אבישר לראשות העיר". אבישר מסר עוד "תנאי סף זה הביא אותנו לדחות את יתר הפניות אלינו ולהיעתר בחיוב לפנייתו של נחום מזוז. לכו להצביע".

יו"ר הבית היהודי בקרית מוצקין, נחום מזוז: "פניתי לצורי ולרוטמן והבנתי שהם סיכמו ביניהם לחתום עם הסכם עודפים. על מנת לשמור על איתנות הגוש הדתי-מסורתי פניתי לציקי אבישר והוא נעתר בחיוב". מזוז הוסיף כי "במצב הקיים בעיר בחרתי את האפשרות הטובה ביותר עבור הבית היהודי, באישורו של הסניף".

מלבד מועצת העיר, מתמודד אבישר לראשות העירייה נגד ראש העירייה המכהן, חיים צורי. סיעת הבית היהודי החליטה כי אינה מביעה תמיכה פומבית בשום מועמד לראשות העירייה ולחברי הסיעה יש חופש מלא לבחור את ראש העירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות