fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך המרכז הרפואי החדש של מכבי בקרית מוצקין

חנוכת המרכז הרפואי של מכבי. צילום: מירב אובנטל
חנוכת המרכז הרפואי של מכבי. צילום: מירב אובנטל

הערב (ראשון) התקיים אירוע הפתיחה הרשמי של המרכז הרפואי מגה מוצקין של מכבי שירותי בריאות. האירוע התקיים במעמד  ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, שגזר את סרט הפתיחה, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות רן סער, ראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן ומאות מעובדי מכבי מרחבי הארץ שהגיעו על מנת להתרשם לראשונה מהמרפאה הגדולה ביותר שהקימה מכבי בצפון הארץ.

חנוכת המרכז הרפואי של מכבי. צילום: יח"צ
חנוכת המרכז הרפואי של מכבי. צילום: מירב אובנטל

ד"ר קאופמן הציגה את המחלקות השונות וחשפה את מגוון החידושים שמציע המתחם המשתרע על פני 5,000 מ"ר ומגוון השירותים המתפרסים על פני ארבע קומות ומכילים את כל שירותי הרפואה להם זקוק המטופל החל מרופא משפחה, דרך מוקד רפואה דחופה ועד מכבי דנט, מכבי טבעי ומכבי פארם. המרכז הרפואי החדש ישרת כ-48 אלף חברי מכבי בקריית מוצקין אליהם הצטרפו בשנה האחרונה 800 חברים חדשים. בעקבות פתיחת המרכז החדש, מעריכים במכבי כי מספר המצטרפים יגדל משמעותית בשנה הבאה.

עוד הוצג מוקד אשפוז היום והרפואה הדחופה בראשותו של מנהל היחידה, ד"ר אורן פלדמן, שבו מעניק הצוות הרפואי שירותי רפואה דחופה לכ-1600 מטופלים בחודש וצפוי לטפל בכ-20,000 מטופלים בשנה. בנוסף, ד"ר פלדמן הציג את יעילות היחידה בכך שחשף כי 90 אחוז מהפונים למוקד הרפואה הדחופה קיבלו טיפול שמנע מהם הגעה לבית החולים ורק עשרה אחוזים נאלצו לנסוע לבית החולים להמשך טיפול.  כמו כן, בסיור נחשף  מכון בריאות האישה היחיד בסוגו בצפון בהנהלתו של ד"ר גדי בן שטרית, המציע שיטות טיפול חדשניות ומהווה חלופה להגעה לחדרי המיון של בתי החולים. ד"ר קאופמן מסרה: "אלו ימים מרגשים למשפחת מכבי הרחבה. באופן רשמי חנכנו  את רפואת המחר בצפון הארץ ויחד נצעד איתם לעתיד רפואי מבטיח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות