fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאטי יזמות: הלהיט החם של הקריות, חיפה והצפון 

חברת לאטי יזמות, שבבעלות חברת האופנה הארצית המובילה רנואר והיזם ואיש העסקים יוסי לאטי, ממשיכה בתנופת ההתרחבות באזור חיפה, הקריות והצפון, כאשר הפרויקטים  למגורים המוקמים על ידה הפכו ליעדים מועדפים ומבוקשים ביותר
פיבקו מול הים עשה מהפכה. הדמיה ארקריאייטיב
פיבקו מול הים עשה מהפכה. הדמיה ארקריאייטיב

חברת לאטי יזמות בע"מ, שבבעלות היזם ואיש העסקים יוסי לאטי, הקימה עד עתה, פרויקטים רבים ומוצלחים ובסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת והיא ממשיכה ברצף המכירות בפרויקטים למגורים יוקרתיים שהיא מקימה בקרית מוצקין, בקרית אתא ובחיפה. בקרוב, יחל השיווק בפרויקטים חדשים בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, בהר כרמי בכרמיאל ובאריאל, לאחר שהחברה זכתה בקרקעות לבנייה במכרזים של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י).

ARTISTS במשכנות אמנים בקרית מוצקין:

פרויקט היוקרה ARTISTS, שיוקם ע"י חברת לאטי יזמות, במיקום הנחשק ביותר במשכנות אמנים בקרית מוצקין יציע בניין יוקרתי, של שש קומות, הכולל לובי מפואר עם פטיו בגובה שש קומות, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים, דירות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים לופט עם מרפסות ענקיות בסטנדרט הבנייה הגבוה והאיכותי עם מספר כיווני אוויר ושמש, חניה פרטית ומחסנים.

 הפרויקט, זוכה לביקוש רב וכ-12 דירות "נחטפו" בתוך כ-48 שעות באירוע מכירה מוקדמת של שמונה דירות בלבד! באירוע המכירה נמכרו כל הדירות שהוצעו לפריסייל וכן ארבע נוספות, בהיקף כספי כולל של כ-19.2 מיליון שקלים. כעת נותרו בפרויקט שש דירות בלבד.

לדברי מנהל השיווק בחברת לאטי יזמות, אהוד מויאל, הפרויקט מוקף גנים ופארקים ירוקים, נמצא בקרבת גני ילדים ובתי ספר ובעל נגישות מצוינת. כל אלה מעניקים לשיירים איכות חיים גבוהה באזור הנחשק ביותר בקריות. הבניין תוכנן בקפידה כך שכל המרפסות פונות מערבה. מיקום הפרויקט הוא במגרש פינתי, והוא יוקם בסטנדרט הגבוה ביותר כמקובל בחברה.

נוף כרמל (צילום: הדמיה ארקריאייטיב)
נוף כרמל (צילום: הדמיה ארקריאייטיב)

גבעת הרקפות בקרית ביאליק

בלאטי יזמות, מדווחים, כי החלה ההרשמה לפרויקט המגורים היוקרתי שיכלול כ-180 דירות בשלושה מתחמים של כ-7 דונם, כ-5 דונם וכ-4 דונם במיקום הטוב ביותר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק אל מול הנוף הפתוח. הפרויקט ייבנה כמתחם מגורים סגור, עם פארק ירוק לרווחת הדיירים,  לובי ראשי, מפואר ויוקרתי עם עמדת שומר, חדר כושר מאובזר ומועדון דיירים.

גבעת הרקפות, הנחשבת לשכונה הטובה והאיכותית ביותר בקרית ביאליק, מציעה: מוסדות חינוך – גני ילדים ובית ספר ירוק ייחודי, מרכזי קניות, שירותי בריאות, פארקים וגני שעשועים. היא נגישה לכל הקריות וממוקמת סמוך לכביש עוקף קריות.

שכונת הר כרמי בכרמיאל

לאטי יזמות זכתה במכרז של  רשות מקרקעי ישראל, על מגרש בשטח של  כ-5.5 דונם בשכונת הר כרמי בכרמיאל והחלה בהיערכות לקראת שיווק פרויקט היוקרה שיכלול כ-30 דירות באזור ירוק ופתוח שיציע דירות גן של ארבעה וחמישה חדרים עם גינות גדולות וכן פנטהאוזים יוקרתיים. בחברה מעריכים כי הבנייה תחל בתוך מספר חודשים וכי עד שנתיים מיום תחילת עבודות ההקמה, הפרויקט יאוכלס.

פיבקו מול הים בחיפה

בפרויקט היוקרה "פיבקו מול הים" במערב חיפה עבודות הבנייה בעיצומן. זהו פרויקט מגורים ייחודי ויוקרתי, שכולל 150 דירות, במיקום הטוב ביותר במערב חיפה, המשלב עיצוב אדריכלי מרתק, נוף קסום לים וסטנדרט בנייה מתקדם של חברת הבנייה לאטי והאדריכל אילן פיבקו. עד כה ההיקף הכספי של הדירות שנמכרו הוא כ-260 מיליון שקלים. ההיקף הכספי הכולל של הפרויקט הוא כ-300 מיליון שקלים. בפרויקט נותרו 14 דירות בלבד.

נחלת בנימין בקרית אתא

חברת לאטי יזמות סיימה לאכלס בימים אלו את שכונת המגורים היוקרתית נחלת בנימין בקרית אתא המונה 140 דירות.

פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין הדמיה: olin
פרויקט ARTISTS במשכנות אמנים בקריית מוצקין הדמיה: olin

למעבר למגזין הנדל"ן בית + של עיתון הד הקריות לחצו כאן

פרויקט היוקרה מדורגי התאנים בקרית אתא הדמיה: ארקריאייטיב
פרויקט היוקרה מדורגי התאנים בקרית אתא הדמיה: ארטקריאייטיב

 

פרויקט הנביאים בקרית אתא הדמיה: ארטקריאייטיב
פרויקט הנביאים בקרית אתא הדמיה: ארטקריאייטיב

הנביאים בקרית אתא:

כל הדירות בפרויקט היוקרה הנביאים ברחוב הנביאים בקרית אתא נמכרו, וחברת לאטי יזמות החלה בבניית הפרויקט שמציע שבע דירות של חמישה חדרים, כ-130-150 מ"ר, מרפסות של כ-30-70 מ"ר וגינות של כ-140-150 מ"ר עם מפרט עשיר ויוקרתי של פנים הדירה ובסטנדרטים הגבוהים של לאטי יזמות. המחירים: החל מ-1.43 מיליון שקלים. האכלוס בעוד כחודש.

נוף הכרמל בקרית אתא

בפרויקט היוקרה נוף הכרמל  ברחוב נוף הכרמל בקרית אתא נותרו שתי דירות אחרונות. בפרויקט -10 דירות של חמישה ושישה חדרים, -130-150 מ"ר, כ-25-60 מ"ר מרפסות וגינות של כ-150-180 מ"ר עם מפרט עשיר ויוקרתי של פנים הדירה ולובי תלת קומתי מהפנט. המחירים – החל מ-1.23 מיליון שקלים. היקף המכירות עד כה נאמד ב-11.5 מיליון שקלים. ההיקף כספי הכולל משוער של המכירות בפרויקט נאמד ב-15  מיליון שקלים.

מדורגי התאנים בקרית אתא

השבוע התקבל היתר הבנייה לפרויקט היוקרה מדורגי התאנים ברחוב התאנים בקרית אתא. הפרויקט, המוקם מול נוף פתוח ומדהים, יציע 11 דירות של חמישה ושישה חדרים, כ-130-150 מ"ר ומרפסות גדולות ומרווחות. המחירים- החל מ-1.35 מיליון שקלים. עוד בפרויקט: פנטהאוז לופט פרימיום יחיד בקומה, 300 מ"ר, על מפלס אחד. מחירו: 1.89 מיליון שקלים. נותרו למכירה שלוש דירות.

בימים אלה, נמצאת חברת לאטי יזמות בע"מ בשלבי תכנון של פרויקט מגורים נוסף, שייבנה גם הוא ברחוב התאנים בקרית אתא בשטח של כ-2.5 דונם. הוא יכלול כ-20 דירות בקומפלקס ייחודי ויוקרתי ויציע דירות גן ופנטהאוזים.

מויאל: "הבניין הוא בניין ייחודי שלא נראה כמותו באזור. כל הדירות עם מרפסות ענקיות ורחבות הפונות לכיוון הנוף. מתוכנן להיבנות כביש חדש באזור לרווחת הדיירים".

אריאל
החברה מתארגנת לבניית מרכז מסחרי בתכנון יוקרתי ומדהים שיכלול 5000 מ"ר מסחר ותחנת דלק, הכוללת חנות נוחות, במיקום מוביל ומנצח בשכונת מגורים חדשה ויוקרתית מול אוניברסיטת אריאל. חברת שופרסל וחברות מובילות אחרות כבר שכרו שטחים במרכז המסחרי, שבנייתו תחל בתוך 60 יום ואכלוסו בתוך שנתיים מהיום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות