fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יריד הנדל"ן הגדול של "הד הקריות"

ביריד, שייערך בשיתוף עם קניון שער הצפון ב-26-25 במאי, יציגו 16 חברות את מיטב הפרויקטים באזור. מנכ"ל הקניון דודו שגיא: "מי שמחפש דירה, ימצא ביריד בדיוק את מה שהוא מחפש"
דודו שגיא צילום: דנה קדוש
דודו שגיא (צילום: דנה קדוש)

בסוף השבוע של 26-25 במאי (חמישי-שישי) יתקיים בקניון שער הצפון יריד נדל"ן ענק בחסות "הד הקריות". 20 חברות בנייה יציעו ביריד דירות למכירה בפרויקטים השונים שהן בונות באזור.

"כקניון משפחות, החלטנו לצאת במיזם שיפגיש את כל מי שמחפש דירה מאזור חיפה והקריות עם קבלנים", אמר השבוע מנכ"ל קניון שער הצפון, דודו שגיא, "זה יהיה יריד דירות גדול, שיאגד תחת קורת גג אחת עשרות פרויקטים, כך שמי שמחפש דירה, ימצא ביריד בדיוק את מה שהוא מחפש וגם יוכל לערוך השוואה בין הפרויקטים השונים".

דודו שגיא צילום: דנה קדוש
דודו שגיא (צילום: דנה קדוש)

לדברי שגיא, קניון שער הצפון ממוקם במקום הכי טוב במרחב העירוני, וככזה הוא דואג להנגיש את קהל לקוחותיו עם הצרכים שלו. "זיהינו את שוק הנדל"ן כאחד הצרכים החשובים לתושבי האזור", אומר שגיא.

"ביריד הנדל"ן הקודם שהתקיים בקניון, הייתה מעורבת רק חברת בנייה אחת, שהצליחה, בעקבות היריד, למכור 18 יחידות דיור. לכן החלטנו הפעם לצרף כ-16 חברות, מה שיעניק לקהל הרוכשים מגוון אפשרויות גדול יותר וחשיפה גדולה ליותר פרויקטים", אומר שגיא.

בין החברות שישתתפו ביריד: גלבוע, אתגרים, גבעות תל חי, משעולים, שובל, מיזמים, פרץ בוני הנגב, עמית למשכנתא, משה בן דוד, אבי רחמים, זיו גרופ, גלבוע חברה לבניין, כפיר נדל"ן, שתית ואורון~ארזים.

היריד יתקיים בקומה השנייה של הקניון, סמוך למתחם המשחקים בבילון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות