fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת נאות גלבוע תערוך אירוע מכירות ב"גרין פארק״

באירוע שיתקיים בחמישי-שישי (20-21.7) יינתנו לרוכשים הנחות של עד 40 אלף שקלים. ניר גלבוע: "זו הזדמנות נהדרת לרכוש דירה ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי״
לחלק קרקעות בחוכמה. ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)
ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)

לאחר שבנתה עשרות אלפי יחידות דיור, התפנתה חברת "נאות גלבוע״, שבבעלות הקבלן ניר גלבוע, להשלים את פרויקט "גרין פארק״ ברחוב חזני מיכאל בקרית מוצקין. עתה החברה עוברת להילוך גבוה, ובימים חמישי-שישי (20-21.7) תערוך אירוע מכירות מיוחד במשרד המכירות שבפרויקט (רחוב חזני מיכאל 3). ביום חמישי יתקיים האירוע בין 19:00-10:00, וביום שישי בין השעות 13:00-08:00. הרוכשים ייהנו מהנחות של עד 40 אלף שקלים ומכיבוד עשיר.

מתחם "גרין פארק״ יכלול חמישה בניינים, שלושה מהם כבר אוכלסו, הרביעי נמצא בשלבי ביצוע מתקדמים, ולפני מספר חודשים החלה בניית הבניין החמישי. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: שניים, שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים. השכונה ממוקמת בלב מוצקין הוותיקה, סמוך למוסדות חינוך, ציבור ופנאי.

לחלק קרקעות בחוכמה. ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)
ניר גלבוע (צילום: דורון גולן)

בראש החברה עומד ניר גלבוע, שחרת על דגלו את איכות השירות והקשר המשפחתי עם הלקוחות. לדבריו, ימי המכירות הם הזדמנות נדירה לרכוש דירה ברמה הגבוהה ביותר ובמיקום מנצח במחירים אטרקטיביים.

"נאות גלבוע״ הוקמה על ידי יעקב גלבוע לפני כ-60 שנה, ומראשית דרכה ועד היום, היא מקפידה על ערכים כמו איכות, אמינות וקשר מיוחד עם הלקוחות. במקביל, משווקת החברה פרויקטים נוספים למגורים בקריות: ברחוב הרב קוק 17 בקרית מוצקין – שש דירות של חמישה חדרים עם מרפסת וגינה תלויה, וכן פנטהאוזים מפוארים של שישה חדרים ומרפסות גדולות. פרויקט נוסף הוא ברחוב רנ״ס 16 בקרית מוצקין. הוא יכלול דירות חמישה חדרים ודירת 3 חדרים וכן פנטהאוז של חמישה חדרים במפלס אחד על קומת הגג. לחלק מהדירות מרפסות גדולות המתאימות לסוכה כשרה עבור המגזר הדתי, חנייה ומחסן.

פרויקטים נוספים: ברח׳ הנרקיסים 20 בקרית ביאליק, בו תוכננו דירות חמישה חדרים עם מרפסות מערביות ודירת פנטהאוז במפלס אחד על הגג וברחוב זינגר 19 פינת רחוב רימון בקרית ביאליק, הכולל דירות שלושה וחצי חדרים עם מרפסות. ברח׳ הנביאים 40 בקרית אתא, תבנה "נאות גלבוע״, בניין ייחודי עם שבע דירות של חמישה, שישה ושישה וחצי חדרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות