fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העבודות על "פיבקו מול הים" יחלו בימים הקרובים

הדמיה (ארקריאייטיב)
הדמיה (ארקריאייטיב)

עבודות ההקמה של פרויקט היוקרה "פיבקו מול הים", של חברת לאטי במבואות המערביים של חיפה, יחלו בימים הקרובים.  עבודות ההקמה של פרויקט היוקרה לבניית 152 יחידות דיור בחמישה מבנים בגובה 7 קומות, ובניין נוסף בן 15 קומות, יתאפיין בסגנון הייחודי המזוהה עם האדריכל אילן פיבקו, שידוע בשילוב של אלגנטיות אירופאית ואלמנטים טבעיים ופשוטים.

ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט היוקרה נאמד ב-270 מיליון שקלים, ומועד האכלוס המשוער הוא בעוד כ-30 חודשים ממועד תחילת עבודות ההקמה.

פרויקט "פיבקו מול הים", מוקם במיקום הטוב ביותר במערב חיפה ובאזור אטרקטיבי במיוחד, שעתיד להפוך לאחד המרכזיים בעיר חיפה, בזכות קרבתו למת"ם, לחופי הים, לנוף המקסים, ליציאה לכביש החוף, למנהרות הכרמל, לתחנת הרכבת ותהפוך את האזור לאטרקטיבי עבור תושבים רבים.

האדריכל ומתכנן ערים אילן פיבקו, הנמנה על צמרת משרדי האדריכלים בארץ, נבחר על ידי חברת לאטי יזמות בע"מ, שבבעלות היזם ואיש העסקים יוסי לאטי לתכנן את מתחם המגורים היוקרתי בחיפה.

 הפרויקט יציע, בין השאר, דירות 4 חדרים, על שטח של כ-95-105 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-20 מ"ר. דירות 5 חדרים, על שטח של כ-122-126 מ"ר ומרפסת על שטח של כ-25-33 מ"ר. דירות גן בנות 5 חדרים, על שטח של כ-125 מ"ר וגינה ענקית על שטח של כ-200 מ"ר. פנטהאוזים בני 6 חדרים, על שטח של כ-150 מ"ר ומרפסת ענקית שתשתרע על שטח של כ-100 מ"ר.

מרבית הדירות בפרויקט פונות לים ומתחם פיבקו ממוקם במיקום הטוב ביותר ומול פארק רחב ידיים. הבניינים כוללים לובי כפול דו קומתי, חדר כושר ייחודי וחדשני, מועדון דיירים יוקרתי, מערכת חשמל חכם בדירות, מיזוג אוויר מרכזי, חניון תת קרקעי ושתי חניות לכל דירה.

מחיר דירת 4 חדרים, החל מ-1.188 מיליון שקלים. הפנטהאוז היוקרתי, שנבנה עם בריכה פרטית בקומה ה-15 במחיר של 4.49 מיליון שקלים.

מחברת לאטי נמסר כי קיים ביקוש גדול לדירות הפרויקט, ובאירוע ההשקה הגדול של המתחם, לפני מספר חודשים, נמכרו במהלך 48 שעות כ-104 יחידות דיור, בהיקף כספי כולל הנאמד בכ-171 מיליון שקלים. ההיקף הכספי המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-270 מיליון שקלים.

הדמיה (ארקריאייטיב)
הדמיה (ארקריאייטיב)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות