fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארומה ובנק פועלים פותחות סניפים בעזריאלי

לקראת הקיץ צפוי לייפתח סניף גדול של הקואופ
שיפור משמעותי בשירות. בנק הפועלים בקניון עזריאלי קרית אתא (צילום: אורנית ססובר)

הסניף המרכזי של בנק פועלים בקרית אתא הועתק לקניון עזריאלי בקרית אתא. עד לאחרונה פעל הסניף הוותיק של הבנק ברחוב זבולון בעיר. הלקוחות סבלו בעיקר מנגישות, צפיפות והיעדר חנייה. כיום שודרג השירות אל תוך הקניון, עם מעלית פרטית ללקוחות.

שיפור משמעותי בשירות. בנק הפועלים בקניון עזריאלי קרית אתא (צילום: אורנית ססובר)

מדובר בסניף הגדול ביותר בעיר, הוא ממוקם בקומה השנייה של הקניון ומשתרע על שטח של 500 מ"ר. לקוחות הבנק ייהנו מחניה חינם בחניון הקניון. בנוסף, מספק הסניף החדש של הבנק נגישות לנכים.

גם ארומה
לאחרונה שלטי פרומו מעדכנים את הלקוחות שגם ארומה צפויה להגיע לעיר. רשת ארומה פותחת סניף ראשון בקניון עזריאלי קרית אתא, בימים אלו החלו ברשת בעבודות בינוי במקום. מדובר בסניף כשר למהדרין, בשטח של 200 מ"ר . הסניף ימוקם בחזית הקניון- ברחוב העצמאות, וייפתח בחודש מרץ.

מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא, בני מויאל: "הנהלת הקניון עושה כל מאמץ על מנת להעניק לתושבי העיר את מגוון העסקים והשירותים המובילים. כניסת בנק הפועלים לתוך הקניון הינה נדבך נוסף בהפיכת הקניון כמרכז העסקים של העיר. בעוד כחודשיים ייפתח גם סניף ראשון של ארומה ולקראת הקיץ ייפתח סניף גדול של הקואופ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות