fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל מכבי חיפה: רעידת אדמה בירוק

ראובן עטר, יעקב שחר, ויניב קטן
ראובן עטר, יעקב שחר, ויניב קטן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אתמול (שלישי) נפל דבר במחנה הירוקים. הבוס יענקל'ה שחר איבד את הסבלנות והורה למאמן ראובן עטר את הדרך החוצה. זה לא אופייני ליענקל'ה שחר. הכתובת הייתה על הקיר. משהו קרה בקבוצה מאז שהתפוצצה פרשת עטר-קטן, בסוף השבוע שעבר.

כתבי "הד הקריות": אביב זלץ ואסף רביץ, בסיוע הפרשן התותח, איציק אהרונוביץ', ושחקן העבר של מכבי רפי אוסמו מנסים להסביר למה הייתה השבוע רעידת אדמה במכבי חיפה

קטן בדרך להפוך לאבי נימני הירוק

"ההשפעה שלו בחדר ההלבשה מתקרבת למקום הזה וגם השליטה שלו ברזי התקשורת ובהשפעתה על התנהלות קבוצה בסדר הגודל של מכבי חיפה. כל עוד הוא היה השחקן המוביל בקבוצה ואחד המובילים בליגה לא הייתה בעיה, עכשיו כשהיכולת שלו בירידה הבעיות צצות. יותר מדי שחקנים בקבוצה גדלו או התפתחו סביב יניב קטן, כהמשך ישיר ליכולות שלו. כך בדיוק הם ממשיכים לתפקד, גם כשהוא כבר לא אותו שחקן וגם כשהוא לא משחק. לכן, המטרה הראשונה של המאמן הבא, יהיה מי שיהיה, תהיה להבין מה נכון לעשות עם קטן ואיך לרתום אותו לשורותיו, להיות בצד שלו. אולי זה יהיה מעבר לתפקיד המחליף שמשנה משחקים סטייל שלום תקווה בשלהי הקריירה, אולי מעבר לעמדה אחורית יותר, אולי הוא יצליח לשכנע אותו להתמקד בחניכת הדור הבא -גולסה ועזרא".

"גרנט צריך להחליף את עטר"

רפי אוסמו, כוכב העבר של מכבי חיפה, סבור כי מבין המועמדים שהוזכרו כמחליפים של עטר, גרנט הוא המתאים ביותר.  אוסמו, כוכב העבר של מכבי חיפה, סבור כי מבין המועמדים שהוזכרו כמחליפים של עטר, גרנט הוא המתאים ביותר כוכב העבר של הירוקים, רפי אוסמו (הגדול), לא הופתע מההחלטה על פיטורי עטר, אולי מהעיתוי. 

"זו לא הייתה הפתעה גמורה, אבל עצם זה שזה בא פתאום באמצע השבוע כן הפתיע
אנשים. בסך הכול העניין הזה ריחף באוויר בעקבות חוסר ההצלחה של הקבוצה,
והיו את כל הדיבורים סביב העניין הזה, אז זה קרה בסוף".

ראובן עטר, יעקב שחר, ויניב קטן
ראובן עטר, יעקב שחר, ויניב קטן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"רן בן שמעון ראוי לאמן את מכבי"

איציק אהרונוביץ' שוב צדק. בכל הראיונות איתו כאן בחצי השנה האחרונה איציק פגע בול בכל דבר.

"בארצנו די נדיר לתת קרדיט לפרשן כדורגל, אבל הפעם מגיע לאיציק אהרונוביץ' קרדיט גדול. בזמן שכל הפרשנים בארץ האשימו בשבועות האחרונים בעיקר את שחקני מכבי חיפה במצב הקבוצה, והיו זהירים מאוד עם עטר, אהרונוביץ', פרשן הבית שלנו, יצא כאן בדיוק לפני שבוע בראיון חד בו הוא זרק את כל האשמה על ראובן עטר, וטען שהוא חייב ללכת. לא ברור אם יענקל'ה שחר קרא את הראיון איתו, אבל הוא בהחלט הלך באותה הדרך. עכשיו אהרונוביץ' לא בא לשמוח לאיד ולהגיד אמרתי לכם, אבל מזכיר לנו שעוד לפני כל המשבר, ובכלל לפני שהעונה החלה, כשפסטיבל עטר היה בשיאו, הוא היה הראשון שאמר שבן שמעון צריך להגיע ושעטר לא מתאים. אז תנו קרדיט לנביא הבית שלנו, שמבטיח שמעכשיו, יהיה הרבה יותר טוב בקרית אליעזר".

הכתבה המורחבת ביום שישי במדור הספורט של הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות