fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש לכם תנור מיותר?

אוספים חפצים למען החיילים הבודדים. עמותת יחד
למען החיילים. (צילום :באדיבות יחד למען החייל הבודד)

בעמותת 'יחד למען החייל הבודד', הפועלת בעיקר באזור חיפה והקריות, פתחו השבוע באיסוף תרומות של תנורי חימום, לימי החורף.

"לא לכל החיילים היוצאים הביתה בסוף השבוע, יש תנורי חימום ולא לכולם יש שמיכות מתאימות", אמרה השבוע מנהלת העמותה חנה שביט. "על כן, בכל הקשור לחיילים בודדים, שהוריהם נמצאים בחו"ל, אנו מעוניינים לסייע ולתמוך. מסיבה זו אנו נשמח להסתייע בתרומות מתאימות, אותן אנו נעביר ישירות אל מי שצריך".

אוספים חפצים למען החיילים הבודדים. עמותת יחד
למען החיילים. (צילום :באדיבות יחד למען החייל הבודד)

בעמותת יחד, המרכזת את הפעילות למען החיילים הבודדים, הוחלט לצאת בפנייה לציבור, להציע תרומות, באמצעות הטלפון, אתר הפייסבוק, או אפילו להגיע למשרדי העמותה ברחוב נורדאו בחיפה.

יו"ר העמותה עמי מורג הסביר, כי העמותה עורכת בדיקות בתנורים, כדי לוודא שהחיילים מקבלים ציוד תקין במצב ראוי. לדבריו, התקבלו כמה תרומות מפתיעות, הראויות להערכה. "גברת מבית אבות בחיפה, תרמה לנו 1000 אירו, בלי שנתנה הסבר יוצא דופן", סיפר מורג. "איטה גולדנברג, מבעלי מפעל 'השחר העולה', תורמת בהוראת קבע ישירות לחשבון העמותה, מדי חודש, סכום של 200 שקלים, ובנוסף תרמה לנו ממתקים ושוקולד למריחה עבור החיילים, במשקל של 152 קילוגרמים. בנוסף, קבוצה של אזרחים מטיילים בשם מועדון המ.א.ה, בראשותה של אהובה מינס, היוצאת אחת לחודש לטיול, תורמת מדמי ההשתתפות בטיול כל חודש בין 250 ל- 300 שקלים, וזאת בנוסף לעובדה שמינס בעצמה מתנדבת בעמותה על בסיס קבוע. מדי פעם מגיעות גם תרומות אנונימיות של אזרחים טובים, האחרונה שהגיעה עמדה על סך של 1500 שקלים".

בעמותה מתקבלות, בנוסף לתרומות הכספיות, תרומות אחרות שוות כסף, כדוגמת ריהוט, ציוד ביתי, כלים שונים, שמיכות מגבות ועוד. אחרונים חביבים, הם המסעדות ואולמות האירועים, המנדבים על בסיס קבוע, אוכל בכל יום שישי, למען החיילים, ביניהם "גן הקונגרסים", "סולם יעקב", "קייטרינג פטיו" וקייטרינג "דרך האוכל".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות