fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חצתה כביש עם אוזניות והנהג קיבל פסילה על תנאי

עו"ד אמיר בר דיין. צילום: יח"צ
עו"ד אמיר בר דיין. צילום: יח"צ

נהג אשר פגע בצעירה שחצתה את הכביש במעבר חצייה כאשר אוזניות על אוזניה קיבל קנס ועונש על תנאי בלבד, בזכות הסדר טיעון שאליו הצליח להגיע עורך דינו ואושר בבית המשפט לתעבורה בחיפה.

הנהג, תושב הקריות, פגע לפני מספר חודשים בצעירה אשר הייתה עם אוזניות על אוזניה וכך לא יכלה לשמוע אותו מתקרב. עורך דינו, אמיר בר דיין, מפירמת עורכי הדין דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, צדרבוים ושות' הצליח להוכיח במהלך הדיונים מול התביעה כי הצעירה הייתה עם אוזניות על אוזניה והנהג נהג במהירות של עשרה קמ"ש בלבד כאשר פגע בה. הצעירה סבלה מפגיעות קלות בלבד ועל פי פסיקות קודמות היה אמור הנאשם לסבול מעונש חמור. לאחר שעו"ד בר דיין בא בדברים עם התביעה, תוקן כתב האישום מרשלנות לחוסר זהירות אך התביעה ביקשה פסילה בפועל של הרישיון.

עו"ד אמיר בר דיין. צילום: יח"צ
עו"ד אמיר בר דיין. צילום: יח"צ

עו"ד בר דיין הגיע להסדר טיעון מקל עם המדינה, במסגרתו קיבל הלקוח שלו קנס של 1800 שקלים ופסילה על תנאי לשלושה חודשים. במהלך הדיון מול השופטת כרמית פאר גינת, אמר עו"ד בר דיין: "הנאשם נהג במהירות של עשרה קמ"ש בלבד, כמעט בעצירה. מהעדויות עולה שהצעירה קפצה לכביש עם כשאוזניות לאוזניה. נכון שמדובר במעבר חצייה אך הפגיעה של הולכת הרגל הייתה בסך הכל שריטה. הנאשם הוא בעל משפחה והוא זקוק לרישיונו לצורכי עבודה ולכן אם רישיונו יילקח, הרי שהדבר יפגע בו ובמשפחתו".

השופטת, כאמור, קיבלה את דבריו של עו"ד בר דיין ואת הסדר הטיעון המקל ואמרה כי היא מתחשבת בהודאתו המידית ובעברו המקל של הנהג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות