fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תינוק הוטס מרוסיה לחיפה עבור ניתוח דחוף

התינוק הוטס לניתוח דחוף במרכז הרפואי בני ציון בחיפה שם נותח בהצלחה ושב לביתו ברוסיה
תינוק צילום אילוסטרציה
(צילום אילוסטרציה )

תינוק בן חצי שנה שסבל מתסביב במעי הקצר ומבעיות קשות בקיבה, הוטס מרוסיה לניתוח דחוף במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, שם נותח לפני מספר ימים. השבוע לאחר מספר ימי אשפוז, הוא שוחרר מבית החולים ושב ביחד עם אימו לביתם במוסקבה.

התינוק הועבר לארץ בעזרת מימון של עמותה ברוסיה אשר מסייעת לילדים הסובלים מתסמונת מעי קצר. בבית החולים הוא זכה לטיפול צמוד של סגן מנהל מחלקת כירורגיית ילדים, פרופסור איגור סוחוטניק, שאף ניתח אותו והחדיר לגופו צנתר מרכזי על מנת לפתור את הבעיה במעי ובקיבתו של התינוק. בנוסף עבר מספר טיפולים תרופתיים ושינוי בסגנון האכילה אשר ייקלו עליו בהמשך גם בביתו.

פרופסור סוחוטניק: "בזכות הטיפול חל שיפור משמעותי במצבו של התינוק, כאשר המעי חזר לתפקד באופן תקין, התינוק הפסיק לשלשל בתדירות גבוהה ואף עלה במשקל, דבר אשר מוכיח הלכה למעשה כי הצנתר מתפקד היטב. בעוד כחצי שנה כשהתינוק יגיע לגיל שנה הוא יוטס שוב לארץ ויעבור אצלנו במחלקת כירורגיית ילדים סדרה מקיפה של בדיקות רפואיות לצורך הערכת מצבו. אם יהיה צורך בכך, התינוק יעבור אצלנו גם ניתוח להארכת מעיים".

כתבה: קארין רוזקובסקי.

תינוק צילום אילוסטרציה
(צילום אילוסטרציה )

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות