fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחל מתוקי נבחרה למנהלת מצטיינת במשרד החינוך

מנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך, נבחרה למנהלת מצטיינת בדרג הבכיר
רחל מתוקי (צילום: דוברות מחוז חיפה)
רחל מתוקי (צילום: דוברות מחוז חיפה)
רחל מתוקי (צילום: דוברות מחוז חיפה)
רחל מתוקי (צילום: דוברות מחוז חיפה)

במהלך כנס פתיחת שנה של מחוז חיפה, שהתקיים במעמד שר החינוך, הרב שי פירון, ומנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, הכריזו בפני כלל באי הכנס כמנהלת מצטיינת במשרד החינוך. מתוקי תהייה גם נציגת משרד החינוך בהתמודדות המנהל המצטיין של נציבות שירות המדינה ושאותו מקבל מנהל אחד מקרב כל מהמצטיינים במשרדי הממשלה השונים.

בארבע השנים האחרונות משמשת מתוקי מנהלת מחוז חיפה. בשנה האחרונה שמשה בשני התפקידים הבכירים- מנהלת מחוז חיפה ויו"ר המזכירות הפדגוגית. במסגרת תפקידיה כמ"מ יו"ר המזכירות הפדגוגית ניהלה והובילה את התכנית האסטרטגית של משרד החינוך, לקראת למידה משמעותית.

מתוך דברי משרד החינוך בנושא: "רחל בתפקידיה הבכירים משפיעה על דמות בוגר מערכת החינוך במדינת ישראל. רחל מייצגת בעבודתה שילוב מנצח של מצוינות, מקצועיות ואנושיות. תוצאות העשייה בתחום מתבטאות בשיפור מתמשך של הישגי התלמידים במחוז בבחינות הבגרות, בבחינות המיצ"ב ובצמצום פערים, וכן בתוצאות סקרי שביעות הרצון מעבודת המחוז. מחוז חיפה נמצא בין המובילים בהישגי תלמידיו בתחומי המדעים המדויקים.

"הערכים המובילים את רחל בעבודתה ומאפיינים את מנהיגותה הם הדוגמה האישית והעבודה בשותפויות. רחל משכילה לשלב בתפיסתה את האיזון שבין קידום היבטים ערכיים חברתיים לבין קידום הישגים אקדמיים. על איכויות אלו וערכי ההצטיינות והמצוינות שהיא מובילה, נבחרה רחל מתוקי כמנהלת מצטיינת בדרג הבכיר במשרד החינוך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות