fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: יו"ר ועדת התחבורה התפטר במחאה על אי כינוס הוועדה

נחום מזוז. צילום: דורון גולן
נחום מזוז. צילום: דורון גולן

יו"ר ועדת התחבורה בקרית מוצקין וחבר מועצת העיר, נחום מזוז, הפתיע את חברי מועצת העיר במהלך הישיבה האחרונה כשהניח על שולחן המועצה את מכתב התפטרותו מועדת התחבורה, כצעד מחאה על אי כינוסה.

מזוז, שנבחר לאחרונה ליו"ר הבית היהודי בקרית מוצקין, משמש כיו"ר ועדת התחבורה שהתכנסה לאחרונה בחודש יולי 2016. מקורבים למזוז מספרים כי נושא התחבורה קרוב לליבו והוא מתייחס לכך ברצינות תהומית ומתוך ידיעה כי נושא זה נוגע גם להצלת חיים.

נחום מזוז. צילום: דורון גולן
נחום מזוז. צילום: דורון גולן

לקראת סופה של ישיבת מועצת העיר האחרונה בשבוע שעבר אמר מזוז כי הוא מעוניין להגיד כמה דברים והודיע לנוכחים כי לאור העובדה שועדת התחבורה אינה מתכנסת זו תקופה ארוכה בגלל גורמים שאינם תלויים בו, הוא מתפטר מהועדה. דבריו עוררו מהומה וחברי מועצה ניסו לקטוע אותו מלהמשיך ולומר את דבריו. במחאה על המהומה הניח מזוז עותקים ממכתב התפטרותו לכל אחד מחברי המועצה.

במכתבו מציין מזוז כי מאז חודש יולי 2016 נעשו ניסיונות לכנס את ועדת התחבורה וגם כאשר כבר נמצא תאריך לכינוסה, לא התקיימה ישיבה בשל חוסר במשתתפים והיא שוב נדחתה למועד אחר. "ועדת התחבורה היא ועדה חשובה ביותר" כותב מזוז במכתב ההתפטרות "במיוחד להגברת בטיחות התושבים בשנים שבהן העיר צומחת ומתפתחת הקצב מואץ". עוד כותב מזוז "הרגשתי האישית כי יש כאן הוראה מלמעלה לא חכנס את הועדה מסיבה כזו או אחרת כל עוד אני עומד בראש הועדה".

מיד לאחר הועדת ההתפטרות עזב מזוז את בניין העירייה ומקורבים אליו מספרים כי הוא קיבל כמה שיחות טלפון מגורמים בעירייה שניסו לשכנע אותו לחזור בו תוך הבטחה שועדת התחבורה תכונס מיידית. מזוז סירב לחזור בו והוא מסר בתגובה להתפטרותו: "את מה שהיה לי להגיד ציינתי במכתב ההתפטרות". עם זאת, לאור הזמן הקצר עד למועד הבחירות לרשויות המקומיות והעובדה שהמתמודדים למועצת העיר ולראשות העיר מתרכזים בבחירות, לא נקבע מועד לכינוס ועדת הבחירות ולא נראה שמועד שכזה יקבע עד ליום הבחירות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות