fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קופיקס פותחת שלושה סניפים באוניברסיטת חיפה

לראשונה הרשת נכנסת למוסדות ציבור. מנכ"ל הרשת: "אלפי סטודנטים שיוכלו מעתה ליהנות ממוצרי מזון ומשקה איכותיים במחיר הוגן. אי אפשר לעצור את המהפכה מחוץ לדלת"
קופיקס צילום: רותי ברמן
קופיקס. צילום: רותי ברמן
קופיקס צילום: רותי ברמן
קופיקס. צילום: רותי ברמן

האם זה הסוף למחירים המופקעים בקפיטריות של המוסדות האקדמאים בארץ? רשת קופיקס מדווחת היום (ראשון) כי סיכמה עם זכיין שירותי מזון באוניברסיטת חיפה על פתיחת  שלושה סניפי קופיקס במוקדי הקמפוס. התוכנית המקורית היתה אמורה להתקיים באוניברסטית בר אילן אולם נתקלה בהתנגדות ההנהלה להורדת מחירים. עד סוף החודש תמנה קופיקס 36 סניפים ברחבי הארץ. עד סוף שנת 2014 תסיים קופיקס עם למעלה מ-50 סניפים ברחבי הארץ.

מתחילת דרכה נתקלה קופיקס בהתנגדות לכניסתה למוסדות ציבור וזוהי פריצת דרך משמעותית עבור הרשת, שלאחרונה הצליחה גם לצלוח את מחסום הקניונים והשיקה סניפים בקניון הזהב בראשלצ ובקניון רמלה, הזוכים להצלחה רבה, ממנה נהנים גם עובדי הקניונים. הרשת בוחנת בימים אלה פתיחת סניפים נוספים במוסדות ציבור ברחבי הארץ ולדברי בעלי הרשת, כל מוסד ציבורי שיאפשר כניסה במחיר אטרקטיבי הוא אופציונאלי לפתיחת סניף.

שלושת הסניפים שיפתחו באוניברסיטה ימוקמו בשלושה מבנים מרכזיים בקמפוס על מנת לאפשר נגישות גבוהה וזמינה לקהל הסטודנטים והמרצים. הסניפים יציעו את כל מגוון המוצרים של הרשת וצפויים להוות שינוי מהותי עבור הקהל שיוכל ליהנות מחסכון משמעותי בהוצאות על מזון בזמן הימצאותו בקמפוס.

מנכ"ל רשת "קופיקס חיים אהרון: "מתחילת דרכה נתקלת רשת קופיקס במחסומים במוסדות ציבור ובקניונים. ההתנגדות לפתיחת קופיקס נובעת, ככל הנראה, מרצון המוסדות ובעלי הקניונים, להמשיך את ההסכמים המניבים שלהם עם הרשתות הגדולות(הרואות בכניסת קופיקס לקניונים תחרות בעייתית מאוד) הסכמים הבאים על חשבון הציבור, שיכול היה להנות מהוזלה משמעותית במחירי המזון. כל מוסד ציבורי שיבין את החשיבות של פתיחת סניף קופיקס ואת היתרון העצום ללקוחותיו ועובדיו ילך לקראתנו. מקבלי ההחלטות במוסדות הציבוריים יבינו שאי אפשר לעצור את המהפכה. לנגד עיניי עומדים אלפי סטודנטים שיוכלו מעתה ליהנות ממוצרי מזון ומשקה איכותיים במחיר הוגן".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות