fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורום מנהיגות העתיד יצא לדרך: תוקם נבחרת מנהלים צעירים

במהלך הערב הכריז יו"ר פורום מנהיגות העתיד שמואל מאיס, על הקמתה של נבחרת המנהלים הצעירה של חיפה והצפון. מדובר בפרויקט חדש של פורום מנהיגות העתיד, בו ישתתפו 200 מנהלים צעירים במשך כשנה
ד"ר גד שפר ושמואל מאיס (צילם: גונן שמר)
ד"ר גד שפר ושמואל מאיס (צילם: גונן שמר)
ד"ר גד שפר ושמואל מאיס (צילם: גונן שמר)
ד"ר גד שפר ושמואל מאיס (צילם: גונן שמר)

בשבוע שעבר נערך בחיפה ערב השקת פורום מנהיגות העתיד בנוכחות ראשי ערים ומועצות מקומיות ומאות מנהלים צעירים מחיפה, הקריות והצפון. הערב עמד בסימן של התחדשות הדור העסקי הצעיר בחיפה והצפון והתגייסותו של דור מנהלים הוותיק להצלחת התהליך.

במהלך הערב הכריז יו"ר פורום מנהיגות העתיד שמואל מאיס, על הקמתה של נבחרת המנהלים הצעירה של חיפה והצפון. מדובר בפרויקט חדש של פורום מנהיגות העתיד, בו ישתתפו 200 מנהלים צעירים במשך כשנה. במסגרתו יוענקו להם כלים להעצמה ולהתפתחות אישית ומקצועית. לטובת התהליך גייס פורום מנהיגות העתיד עד כה כ-20 מנהלים בכירים הפועלים בצפון שיסייעו למנהלים הצעירים בחינם. בין המנהלים הבכירים שנרתמו לסייע להצלחת התהליך: דודו שגיא מנכ"ל הקיריון, אורי ולשטיין מנכ"ל ש.אל הצפון, שמעון בכר מנכ"ל סופלקס עדשות מגע וניצן ספיר מנכ"ל לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון.  כמו כן יפתח הפורום מרכז אימון בראשות המאמן הוותיק שי ליסבון.

לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון הקימה את פורום מנהיגות העתיד במסגרת הפעולות לטיפוח ולקידום דור הצעירים בעסקים. במסגרת הפורום יינתנו למנהלים הצעירים כלים להעצים את יכולותיהם המקצועיות ולקדם את עצמם ואת החברות שבהן הם פועלים. את הקמת הפורום הקים היזם שמואל מאיס המכהן כחבר הנהלת הלשכה.

נשיא לשכת המסחר חיפה והצפון ד"ר גד שפר: "אני חיפאי מודאג. תהליך הנטישה צובר תאוצה וחייבים לבלום אותו. כארגון המעסיקים הגדול בצפון הארץ, מתפקידנו לבלום את התהליך של בריחת הצעירים למרכז הארץ. דווקא עכשיו, דווקא כאן, הצפון הוא המקום עם הסיכויים הגדולים ביותר. במרכז הארץ צפוף ורווי. התחרות גדולה. נצלו את ההזדמנות שבה יש יותר אפשרויות. נצלו את הכלים שאנחנו נותנים לכם כדי לבנות כאן עתיד, לבנות מקום טוב יותר".

שמואל מאיס, יו"ר פורום מנהיגות העתיד: "הכוח לשינוי נמצא רק אצלנו. בחיפה תקום כלכלה עוצמתית. צעירי חיפה עוד יתגאו במקום שהם גרים בו. החלוציות האמיתית היא לטפל בדור הצעיר. אנחנו מתכוונים לדחוף את כולם.  פורום מנהיגות העתיד יהיה הגוף החזק ביותר באזור הצפון".

במקביל להשקת הפורום, הכריז שפר על יצירת שיתוף פעולה בין לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון לבין המכללה   האקדמית נתניה במסגרתו יתאפשר לאנשי עסקים ללמוד תואר שני במינהל עסקים, במחיר מופחת בעשרות אחוזים. שפר ציין כי תוכניות אלה, של לשכת המסחר, ייתנו למנהלים הצעירים את הכלים הנכונים להישאר בצפון, ולהעצים גם את המרקם החברתי והעסקי של הצפון.

שפר: "אם התחלתי את דבריי בדאגה, אני מבקש לסיים אותם בסיכוי: דווקא עכשיו, דווקא כאן, הצפון הוא המקום עם הסיכויים הגדולים ביותר. במרכז הארץ צפוף ורווי. התחרות גדולה. נצלו את ההזדמנות שבה יש כאן יותר אפשרויות. נצלו את הכלים שאנחנו נותנים לכם כדי לבנות כאן עתיד, לבנות מקום טוב יותר גם לילדיכם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות