fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"עשרות אמהות מתלוננות שילדיהם משתמשים בסם הנייס גאי"

במשטרת זבולון מודאגים: יותר ויותר ילדים צורכים את סם הפיצוציות נייס גאי. השבוע נעצר חשוד במכירת סמים אלו לקטינים. "מדובר בילדים בגילאי 12-18, אבל בעיקר בני 12 ו-13. הקטינים קראו לו ד"ר נייס גאי", אומר נצ"מ סרדל
אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

עשרות אמהות מדווחות באחרונה בבהלה למשטרת זבולון כי ילדיהם משתמשים בסמי פיצוציות. מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל, אמר השבוע ל"הד הקריות", כי "נרשם גידול בממדי התופעה וכעת המשטרה פועלת למעצר הסוחרים שמוכרים לקטינים את הסמים האלו".

במוצאי שבת שעברה עצרו בלשי מחלק הנוער בתחנת זבולון, בפיקודו של פקד דוד קלי, תושב קרית ביאליק בשנות ה-50 לחייו, בחשד למכירת חומרים מסוכנים והפצתם לקטינים. בדירת החשוד נתפסו 1.3 ק"ג של חומר החשוד כאסור לשימוש והפצה מסוג נייס גאי, 300 אריזות ריקות של המוצר ו~10,000 שקלים שהוחבאו ברחבי הדירה.

אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

החשוד נעצר לאחר חקירה שלושה חודשי חקירה סמויה שניהלו בלשי מחלק הנוער של תחנת זבולון נגד החשוד, שכינה את עצמו ד"ר נייס גאי. "עשרות אמהות הגיעו לתחנה והתלוננו שילדיהם התערערו בשל שימוש בנייס גיא", סיפר השבוע נצ"מ סרדל, "מדובר בילדים בני 12-18, אבל בעיקר ילדים בני 12 ו-13. הקטינים קראו לחשוד ד"ר נייס גאי, הוא אמר להם שזו התרופה בשבילם".

זוהי הפעם השלישית שהחשוד מקרית ביאליק נעצר בחשד למכירת חומר מסוכן. "הוא היה ידוע כסוחר סמים של חשיש ומריחואנה, אבל באחרונה הוא הפך לד"ר נייס גאי. בעבר כבר נעצר כמה פעמים אבל בית המשפט שיחרר אותו. הפעם מעצרו הוארך בשישה ימים, ובתוך הזמן הזה אנו מתכוונים להגיש נגדו כתב אישום".

נצ"מ סרדל מסביר את הבעייתיות שבמעצר של חשודים המחזיקים ברשותם נייס גאי או כל סם פיצוצייה אחר. "על פי החוק, נייס גיא הוא לא סם", אומר סרדל, "שוטר שתופס אזרח שמחזיק ברשותו נייס גאי, לא יכול לעצור אותו, אלא רק להשמיד את החומר. לגבי הקטינים שנתפסו, הם הובאו לתחנה ונחקרו במטרה לאתר את המפיץ".

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות