fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סכסוך בבית המשפט: מי מפנק יותר את הילדה?

הפעם, זה לא לקוח מקמפיין פרסומי, אלא מאבק שמתנהל בימים אלה בביהמ"ש לענייני משפחה בקריות בסוגיה מי מפנק יותר את הילדה, אימא או אבא? ב"כ של האבא עו"ד אושרי שלוש, טוען כי האבא מפנק יותר ודואג יותר ולכן, הוא זה שצריך לקבל את הילדה למשמורתו. האם טוענת שפינוקי היתר, אינם מהווים מודל חינוכי
צילום: פנתרמדיה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

כסף זה שם המשחק. "הבת הגדולה, זוכה ליחס חם יותר מצידו של האבא שמרעיף עליה מכל טוב ואילו האימא, מתייחסת אליה בקרירות ודוחה את מרבית בקשותיה…", כך נטען על ידי אב המבקש באמצעות עו"ד אושרי שלוש לקבל לידיו את המשמורת המלאה על בתו הגדולה. הבת הקטנה מבקשת כעת, "לעבור ולהתגורר אצל אביה, בטענה כי לאחותה יש יותר משחקים והיא מבלה ונהנית יותר".

עו''ד אושרי שלוש
עו"ד שלוש (צילום: ראובן קופיטצ'ינסקי)

האימא מתנגדת לבקשתו של האבא וטוענת כי, "פינוקי היתר שמרעיף האבא על בתו הגדולה בשל אפשרויותיו הכספיות, אינם מהווים עילה מספקת להעביר את הבת לחזקתו המלאה, מה עוד שאין הדבר מהווה מודל חינוכי ולראייה קנאתה של הבת הקטנה"

עו"ד שלוש, מציין בכתב הבקשה, כי, האבא נחשב לאיש אמיד שאיננו מחסיר מאומה מבנותיו וכי אין הוא מבטא את אהבתו אליהן רק באמצעות רכישת מתנות, כפי שמנסה האם להציג וכי העובדה שהבת הגדולה וכעת גם הבת הקטנה, מבקשות לעבור לחזקתו המלאה, מהווה את ההוכחה הטובה ביותר לכך".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות